fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר הפתיעה את הפועל גליל עליון

הפועל עכו/מטה אשר, הנלחמת בתחתית על הישארותה בליגה, גברה על הפועל גליל עליון מהצמרת הגבוהה, 98:101. המאמן עמית תמיר: "משרישים בשחקנים את האמונה ביכולתם לנצח כל קבוצה". ביום שלישי הקרוב (6 באפריל) תארח עכו/מטה אשר את מוליכת הטבלה, אליצור אשקלון
שחקני הפועל עכו/מטה אשר חוגגים את הניצחון | צילום: לימור למינוף

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר לא מוותרת. העולה החדשה נלחמת על מקומה בליגת המשנה ובמחזור האחרון הפתיעה בניצחון על קבוצת הצמרת הפועל גליל עליון, 98:101.

פתיחת המשחק הייתה שקולה וצמודה מאוד כשברבע הראשון היתרון עובר מקבוצה לקבוצה. ריצת 2:10 הובילה את עכו/מטה אשר לסיים את הרבע הראשון ביתרון, 18:22.

גם בפתיחת הרבע השני המשחק המשיך להיות שווה כוחות, ובדקה ה-13 הצליחו האורחים מהגליל להשוות ל-24:24. אלא שאז עכו/מטה אשר הגבירה את הקצב, קלעה כמעט מכל מצב ובריצת 0:11 הגדילה את יתרונה ל-24:35 (דקה 15). המגמה נמשכה ועכו/מטה אשר סיימה את המחצית הראשונה ביתרון, 42:54. עכו/מטה אשר עלתה בביטחון למחצית השנייה ובזכות התקפות נהדרות היא רשמה בדקה ה-26 יתרון שיא, 59:75.

עכו/מטה אשר המשיכה לחגוג וסיימה את הרבע השלישי ב-69:84. ברבע האחרון עכו/מטה אשר נרדמה, אולי כי חשבה שהמשחק נגמר. האורחים חשבו אחרת ונגסו אט אט ביתרון המקומי. עכו/מטה אשר איבדה ריכוז, הרבתה לאבד כדורים ופתאום גילתה שהפער הופך להיות שביר.

דקה לסיום הצליחו האורחים להתקרב ולצמק ל-99:95. שני הצדדים לא סיפקו נקודות, עד ש-17 שניות לסיום נבלם ניב אוזן בעבירה, דייק פעמיים מקו העונשין והעלה ל-95:101. גליל עליון יצאה להתקפה, צלפה מחוץ לקשת, צמצמה ל-101:98 ושוב חזרה למשחק. למזלה של עכו/מטה אשר, הכדור האחרון היה בידיה והיא שמרה עליו עד הבאזר הגואל.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יי. אר. הולדר ואמיט וויליאמס – 27 נק' כ"א, לירן מורן – 15 נק', כריס סמית – 8 נק', ניב אוזן – 7 נק', ג'ורדן לואיס, גיא סהר ורז מור – 5 נק' כ"א, דניאל נג'ר – 2 נק'.

המאמן עמית תמיר: "האמנתי בקבוצה הזאת ובשחקנים האלה. בסיום הם עשו לי כמעט התקף לב, אבל העיקר שניצחנו. כרגע, המטרה היא להשיג כמה שיותר נקודות כדי להבטיח את ההישארות בליגה. בשביל שזה יקרה, נצטרך להיות מרוכזים ולשמור על יציבות לאורך כל המשחק, ולא כמו במשחק הזה, שכבר הובלנו בפער מבטיח ובדקה האחרונה נקלענו לתסבוכת. כולם שיחקו טוב, כולל השחקנים המחליפים. אנחנו צריכים לבוא צנועים לכל משחק, ולהאמין בעצמנו וביכולתנו".

במחזור הקרוב מצפה להפועל עכו/מטה אשר משוכה לא קלה בדמות מוליכת הטבלה, אליצור אשקלון. המשחק ייערך ביום שלישי (6 באפריל), בשעה 19:00. המאמן תמיר: "נשריש בשחקנים את האמונה שאפשר לנצח כל יריבה, גם אם מדובר בקבוצה שנמצאת במקום הראשון".

להלן תחתית טבלת הליגה הלאומית:

  1. א. ס. רמת השרון – 29 נק' (21 משחקים)
  2. הפועל עכו/מטה אשר – 27 נק' (20 משחקים)
  3. אליצור יבנה – 27 נק' (21 משחקים)
  4. מכבי קריית מוצקין – 27 נק' (22 משחקים)
  5. מכבי רעננה – 25 נק' (19 משחקים)

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות