fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, הליגה הבלקנית: עירוני גשם נהריה סיימה במקום השלישי

עירוני גשם נהריה גברה על קבוצת בי. סי. בלקן מבולגריה, 65:86, וזכתה במדליית ארד במסגרת הליגה הבלקנית. עכשיו, הראש יכול להתפנות למאבקי העלייה בליגה
שחקני עירוני גשם נהריה חוגגים את הזכייה במקום השלישי צילום: עירוני גשם נהריה

עירוני גשם נהריה סיימה את הליגה הבלקנית עם מדליית ארד, אחרי שגברה במשחק על המקום השלישי על קבוצת בי. סי. בלקן מבולגריה בתוצאה, 65:86.

חניכיו של המאמן שי סגלוביץ' היו עדיפים מהקבוצה היריבה והובילו לאורך כל המשחק.

נהריה פיצתה את אוהדיה והפגינה יכולת טובה כבר מהפתיחה, וכבר אחרי 2 דקות הובילה, 0:6. הבולגרים אומנם הצליחו לקזז מעט את ההפרש, אבל נהריה המשיכה בשלה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 17:26. ברבע השני התאזנו מעט הכוחות במגרש, אבל נהריה הצליחה לשמור על יתרונה גם בסיום המחצית הראשונה, 35:42.

נהריה פתחה מצוין את המחצית השנייה ובדקה ה-25 רשמה יתרון מבטיח, 40:55. הבולגרים הצליחו לקזז מעט בהפרש, אבל לא ממש איימו על ההגמוניה הנהריינית ששלטה על הפרקט והרבע השלישי הסתיים גם הוא ביתרון מקומי של נהריה, 51:62.

הרבע הרביעי והאחרון נפתח עם שלשה של בי. סי. בלקן, שצימקה את התוצאה ל-62:54, אבל ריצת 0:10 של נהריה הכריעה למעשה את הבולגרים וככל שנקפו הדקות כך גם גדל ההפרש עד לסיום, 65:86.

לעירוני גשם נהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 19 נק' ו-8 כדורים חוזרים, דסטין תומאס – 16 נק', אלכס צוברביץ' – 12 נק' ו-10 כדורים חוזרים, אופק בן יעקב – 8 נק', עומר פולג – 7 נק', תומר כהן וקלארק רוזנברג – 6 נק' כ"א, ניב אוזן ונועם אקריש – 5 נק' כ"א, יונתן אטיאס – 2 נק'.

כעת, תתפנה עירוני גשם נהריה לקרב האמיתי – הליגה הישראלית. ביום ראשון הקרוב (8 במאי) תצא נהריה למפגש הרביעי בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון כשתתארח אצל עירוני קריית אתא. נזכיר רק, שנהריה מפגרת, 2:1, והפסד נוסף יגרום להדחתה ולניפוץ חלום העלייה. ניצחון של נהריה יישלח את הקבוצות למשחק חמישי ומכריע שיתקיים בנהריה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות