fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: גל גילינסקי חתם בעירוני נהריה

הרכז/גארד בן ה-25, גדל בהפועל חולון ובהמשך עבר לקבוצת הנוער של מכבי ת"א. בעונה שחלפה שיחק במדי קבוצת א. ס. הוד השרון מהליגה הלאומית
מהלאומית לליגת העל. הרכש החדש של נהריה, גל גילינסקי | צילום: שחר ברגר
מהלאומית לליגת העל. הרכש החדש של נהריה, גל גילינסקי | צילום: שחר ברגר

הרכבת האווירית לנהריה החלה בסוף השבוע האחרון עם נחיתתו בארץ של שחקן הרכש הטרי של עירוני נהריה, ג'רון בלוסומגיים. מאמן הקבוצה דני פרנקו, קיבל את פניו בנמל התעופה בן גוריון. גם ג'ו אלכסנדר, הגיע בתחילת השבוע לארץ. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, השחקנים החדשים שהגיעו מחו"ל, נכנסו לבידוד ויצטרפו לאימונים בשבוע הבא.

בלוסומגיים: "אני שמח ונרגש להיות בפעם הראשונה בישראל ואני גם נרגש ומצפה לתחילת האימונים בנהריה. נפגש במגרש".

עירוני נהריה החתימה את הרכז/גארד גל גילינסקי (25, 1.95 מ'), שגדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ובהמשך שיחק בקבוצת הנוער של מכבי ת"א. בעונה שחלפה שיחק גילינסקי בקבוצת א. ס. רמת השרון מהליגה הלאומית, במדיה רשם ממוצעים של 8.6 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-5.1 כדורים חוזרים.

המאמן דני פרנקו: "אני מאחל לגל השתלבות מהירה אצלנו. יש לו יכולות פיזיות ואתלטיות, ויחד עם קשיחות, סבלנות והתמדה, אני בטוח שגל מתאים ובשל כבר לליגת העל ויוכל לעמוד בהצלחה באתגרים שצפויים לו בעונה הקרובה".

סגל הקבוצה כולל כעת את נועם אקריש, תומר פורת, ניב משגב, אופק בן יעקב, ג'ו אלכסנדר, ג'רון בלוסומגיים, קאלין לוקאס, דווין סקוט ואור לאומי.

 

מהלאומית לליגת העל. הרכש החדש של נהריה, גל גילינסקי | צילום: שחר ברגר

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות