fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: יהיה בסדר? אולי אחרי הסגר. הפועל מעלות עדיין ללא ניצחון העונה

הפועל מעלות ספגה הפסד ביתי להפועל כפר סבא, 81:57 ונועלת את טבלת הליגה הארצית. המאמן יוסי אבו חצירא: "יש לנו קבוצה צעירה שעוברת תהליך של בנייה מחדש. אנחנו עובדים קשה ואני מאמין שהיכולת תשתפר וגם התוצאות ישתנו"
מחפשים ניצחון ראשון העונה. יאיר קצוטי מהפועל מעלות | צילום: צליל צור
מחפשים ניצחון ראשון העונה. יאיר קצוטי מהפועל מעלות | צילום: צליל צור

הפועל מעלות (ארצית)

רגע לפני הסגר, השלימה הפועל מעלות את מחזור המשחקים האחרון כשאירחה בביתה את הפועל כפר סבא מהצמרת. המפגש נגמר בהפסד ליגה חמישי העונה של מעלות, 81:57.

המשחק נפתח עם יתרון קל של האורחים מכפר סבא שהובילו בסיום הרבע הראשון, 19:13. הרבע השני היה כבר יותר צמוד ושקול כשמעלות נותנת פייט אדיר ומצליחה לקזז בהפרש ולרדת להפסקה בפיגור קל, 34:32. עם פתיחת המחצית השנייה הגבירה כפר סבא את הקצב ואת הלחץ ונתנה רבע שלישי אדיר שהקפיץ אותה ליתרון מבטיח של, 67:44. מעלות הרימה ידיים והרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד. בסיום, כאמור, רושמת מעלות עוד הפסד שמותיר אותה במקום האחרון בטבלה עם 5 נקודות בלבד ומאזן של חמישה הפסדים וללא ניצחון.

למעלות קלעו: רועי בר חן – 21 נק', קליי אוונס ועמית שטרית – 11 נק' כ"א, יאיר קצוטי – 7 נק', איאד עאסף – 4 נק', אלדר יעקב – 3 נק'.

מאמן הפועל מעלות, יוסי אבו חצירא: "לאור מגבלות התקציב, בנינו קבוצה צעירה עם שחקנים שרובם רק סיימו גיל נוער וזו הפעם הראשונה שלהם בקבוצת בוגרים, ועוד בליגה הארצית. אנחנו נותנים להם את הבמה וזו ההזדמנות שלהם לצבור ניסיון ולהראות את יכולתם. אחרי תבוסות כואבות במשחקים הראשונים, הקבוצה מתחילה לאט לאט להתייצב. אנחנו עובדים קשה באימונים ועוברים תהליך. אני מאמין שעם הזמן גם היכולת וגם התוצאות עוד ישתפרו".

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות