fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר ניצחה ותלך למשחק שלישי מכריע

הפועל עכו/מטה אשר גברה על הפועל גלבוע, 66:80, השוותה את הסדרה ל-1:1 וביום ראשון הקרוב (10 באפריל) תתמודד במפגש שלישי ומכריע על העלייה לחצי גמר הפלייאוף העליון
האם ישלימו מהפך? שחקני הפועל עכו/מטה אשר צילום: באדיבות אילן פרומן

הפועל עכו/מטה אשר (ארצית)

אחרי שהפסידה במשחק הראשון להפועל גלבוע, 79:72, אחרי הארכה, הפועל עכו/מטה אשר גברה בביתה על הפועל גלבוע, 66:80, והשוותה את המאזן בסדרה ל-1:1.

המשחק התאפיין בשתי מחציות שונות. במחצית הראשונה התנהל משחק שקול ומאוזן עם יתרון קל שעובר מקבוצה לקבוצה. במחצית השנייה עכו/מטה אשר הייתה טובה יותר וככל שנקפו הדקות כך גדל יתרונה. לראשונה מזה שלושה חודשים, שותף חואן ברחל בשורות עכו/מטה אשר, אחרי שנפצע ונזקק לתקופה החלמה ארוכה.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד התקשו מאוד בפתיחה, אבל הצליחו לסיים את הרבע הראשון ביתרון, 21:23. גם ברבע השני התנהל מאבק עיקש בין הקבוצות, כשעכו/מטה אשר מצליחה לשמור על יתרון מזערי גם בסיום המחצית הראשונה, 42:43. עכו/מטה אשר פתחה טוב יותר את המחצית השנייה ועד לסיום הרבע השלישי כבר הייתה ביתרון דו ספרתי, 54:64. ברבע האחרון עכו/מטה אשר הגבירה עוד יותר את הקצב. ההגנה הייתה בצורה, כשהמארחים מהגלבוע מצליחים לקלוע 12 נקודות בלבד ב-10 דקות. מנגד, ההתקפה צלפה מכל מצב ועכו/מטה אשר דהרה כל הדרך לניצחון, 66:80.

להפועל עכו/מטה אשר/ קלעו: ניר נצר – 21 נק', אור קוטר – 16 נק', גל ויונטה – 13 נק', יאיר קצוטי – 12 נק', רז מור – 11 נק', ים בן שבת – 4 נק', חואן ברחל – 2 נק', אופק שוסטר – 1 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "עשינו ניצחון הרואי, ונקווה שבמשחק השלישי ביום ראשון הקרוב נשלים את המשימה".

ביום ראשון הקרוב (10 באפריל) תארח הפועל גלבוע את הפועל עכו/מטה אשר למפגש שלישי ומכריע.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות