fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר השוותה ל-1:1 בסדרת חצי הגמר

הפועל עכו/מטה אשר גברה על אליצור השומרון, 69:79, השוותה ל-1:1 וגררה את סדרת חצי הגמר למשחק שלישי ומכריע שיערך ביום ראשון הקרוב בשומרון
המצטיין במשחק. גל ויונטה מהפועל עכו/מטה אשר (משמאל) עוקף שחקן יריב צילום: צליל צור

הפועל עכו/מטה אשר (ארצית)

אחרי ההפסד במפגש הראשון לאליצור השומרון, השוותה הפועל עכו/מטה אשר את הסדרה ל-1:1, אחרי שגברה בביתה במפגש השני בתוצאה, 69:79.

הפתיחה הייתה שקולה וצמודה כשחניכיו של המאמן לירן שוורצוולד מסיימים את הרבע הראשון ביתרון, 22:24. היתרון המקומי נשמר גם ברבע השני כשלקראת סיום המחצית הראשונה, עכו/מטה אשר אף מצליחה להגדיל את יתרונה ויורדת להפסקה עם 37:45.

המחצית השנייה המשיכה להיות מאוזנת ברובה עם יתרון קל לעכו/מטה אשר ששומרת כל העת על פער סביר ומסיימת גם את הרבע השלישי ביתרון, 54:60. כל הניסיונות של אליצור השומרון להוביל למהלך נתקלו ביציבות של הקבוצה המקומית, שמשכילה לשמור על יתרונה עד לסיום, לנצח 69:79 ולכפות משחק שלישי.

להפועל עכו/מטה אשר/ קלעו: גל ויונטה – 25 נק', ניר נצר – 18 נק', אור קוטר – 17 נק', רז מור – 13 נק'ף יאיר קצוטי – 6 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "ניצחנו קבוצה טובה וחזקה שסיימה את הליגה במקום הראשון. הגענו חדים ומפוקסים ובאמת כולם היו מצוינים. גל ויונטה הציג משחק מושלם וכולם נתנו הקרבה ולחימה יוצאת מן הכלל. הצלחנו לעצור את השחקנים הגבוהים שלהם, שהיו נקודת התורפה שלנו במשחק הקודם, ובמשחק ההתקפה היינו יעילים. נקווה שנבוא ככה גם למשחק השלישי ושנעשה את זה".

המשחק השלישי והמכריע בין הקבוצות יתקיים ביום ראשון הקרוב (1 במאי) באולמה של אליצור שומרון, שזכתה ביתרון הביתיות בעקבות העובדה שסיימה את הליגה במקום הראשון בטבלה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות