fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: איחוד היסטורי בין מעלות לכפר ורדים

הפועל מעלות, שנשרה לליגה א', התאחדה עם כפר ורדים בהקמת קבוצה ייצוגית משותפת שתתבסס בעיקר על שחקני בית מהאזור. מה הוביל לאיחוד? מי יאמן את הקבוצה המאוחדת? מי מונה למנהל מקצועי? וגם: מהן מטרות הקבוצה?
בהצלחה. הקבוצה המאוחדת החדשה של מעלות וכפר ורדים | צילום: באדיבות עידן כפיר

כדורסל

איחוד היסטורי: הפועל מעלות, שירדה בסיום העונה שעברה לליגה א', התאחדה עם היישוב הסמוך כפר ורדים, בהקמת קבוצת כדורסל ייצוגית משותפת ומאוחדת. סיכום על כך הושג לאחר שיחות בין הצדדים ובגיבוי ותמיכת ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ וראש מועצת כפר ורדים, אייל שמואלי. מי שטוו את המהלך היו מנהל עמותת הספורט העירונית במעלות-תרשיחא עידן כפיר, מנהל מחלקת הספורט בכפר ורדים שי מינסטר ויו"ר הפועל מעלות איריס וקנין.

ההסכם מתייחס לקבוצת בוגרים, שתורכב משחקנים מקומיים ממעלות והסביבה הקרובה ובשילוב בוגרי קבוצת הנוער של כפר ורדים. מי שיאמן את הקבוצה המאוחדת הוא נסיב פלאח מכפר סמיע והמנהל המקצועי שלה יהיה שי מינסטר.

ההנהלה תורכב מאיריס וקנין, תושבת כפר ורדים ויו"ר של הפועל מעלות בשנים האחרונות, באסם חורי, המנהל המקצועי במחלקת הנוער של הפועל מעלות, וחברים נוספים, שייבחרו בימים הקרובים.

מה שהוביל לאיחוד הוא הקיצוץ התקציבי המשמעותי בקבוצת הפועל מעלות, והרצון לשלב כוחות עם גורמים מקצועיים נוספים מהאזור. לכפר ורדים מחלקת נוער טובה ובעלת פוטנציאל.

לקראת פתיחת העונה נערכו מספר ימי מבחן עבור שחקנים שמעוניינים להצטרף ולהיכלל בסגל הקבוצה החדשה. בקבוצה מציינים כי המטרה היא לבנות סגל שחקנים צעיר וכישרוני, תוך כדי שיתופי פעולה עם מועדוני כדורסל בכירים מהאזור.

"הקבוצה החדשה יכולה להוות כר פורה עבור שחקנים צעירים שירצו לצבור ניסיון בקבוצת בוגרים", אומר מנהל עמותת הספורט במעלות-תרשיחא עידן כפיר, "כמו כן, אנו מקדמים תכנית אב אזורית לספורט על ידי אשכול רשויות גליל מערבי, כשאחת מהן היא הקמת קבוצת הכדורסל המאוחדת הזאת. אנו מקווים כי מדובר בסנונית ראשונה של שיתוף פעולה אזורי".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות