fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ראש עיריית נהריה אירח בלשכתו את יצחק קוריאט, הכוכב שייצא לשחק בספרד

יצחק קוריאט (14), שהחל את דרכו בבית"ר נהריה, צפוי להצטרף בקרוב למועדון הכדורגל הספרדי, חטאפה. ראש עיריית נהריה רונן מרלי, אירח אותו בלשכתו והעניק לו, לצד עצות מקצועיות, גם מדלייה עם סמל העיר
יצחק קוריאט (במרכז) עם אמו מורן וראש עיריית נהריה רונן מרלי צילום: דוברות עיריית נהריה

רגע לפני שהוא יוצא לספרד, לחתום במועדון הכדורגל חטאפה מהליגה הספרדית הראשונה, הוזמן הכדורגלן הצעיר יצחק קוריאט (14) מנהריה ללשכתו של ראש עיריית נהריה רונן מרלי.

במהלך המפגש, גילה ראש העירייה מרלי לקוריאט, כי גם הוא שיחק בעבר כדורגל, בקבוצת בית"ר נהריה, לפני שפתח בקריירה צבאית מפוארת וארוכת שנים, והעניק לו כמה טיפים מקצועיים מתחום הכדורגל לקראת המשך הדרך.

קוריאט, שהתחיל את דרכו בבית הספר לכדורגל של בית"ר נהריה, קיבל הזמנה להצטרף למועדון הכדורגל הספרדי אחרי שסוכן השחקנים סרחיו פרידמן, עקב אחריו במשך מספר חודשים והתרשם מיכולתו המצוינת. הסוכן פנה להורים, אלירן ומורן, והציע להם לייצג את בנם מול המועדון הספרדי. קוריאט, מלווה בהוריו, נסע למבחנים בספרד ואחרי שהייה של שבועיים החליטו ראשי המועדון לצרפו באופן מידי.

"שמחתי לפגוש את יצחק ולשמוע ממנו על ההתרגשות שלו לקראת הנסיעה לספרד, ועל ההכנות שלו לקראת הצטרפותו לאחד ממועדוני הכדורגל היוקרתיים", אמר ראש העירייה מרלי, "אני שמח שהוא מצליח כבר בגיל צעיר להגשים חלום אישי ולשחק באירופה. יישר כוח להורים המקסימים שלו שמלווים אותו ותומכים בו לאורך כל הדרך. אני מבטיח שנעקוב אחרי התקדמותו. יצחק מביא גאווה גדולה לנהריה וכולנו מאחלים לו הצלחה".

האם מורן, שליוותה את בנה במפגש, הודתה לראש העירייה רונן מרלי על האירוח, על הפרגון, על המילים החמות ועל התמיכה שהציע, והבטיחה כי בנה יצחק יעשה את הכל כדי להצליח ולייצג את נהריה בכבוד.

בסיום המפגש, העניק ראש העירייה מרלי ליצחק קוריאט, מדליה עם סמל העיר נהריה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות