fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום המחזור השלישי בליגות הצעירות

נוער: מכבי נהריה מהליגה המחוזית טיפסה לראש הטבלה. נערים א': הפועל מטה אשר ממשיכה לדרוס. נערים ב': הפועל עירוני כרמיאל הרשיתה שביעייה לרשתה של שפרעם. נערים ג': אדם שעבאן מבית"ר נהריה כיכב עם חמישיית שערים בניצחון קבוצתו על טבעון
ירין מלול מקבוצת נערים א' של הפועל עירוני כרמיאל, חוגג את שער הניצחון לזכות קבוצתו | צילום: באדיבות יוסי מלול

דור העתיד (מחזור 3)

נוער (לאומית)

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל נוף הגליל בתיקו, 0:0 מאכזב ונותרה במקום החמישי בטבלה עם מאזן של ניצחון אחד ו-2 תיקו.

ארצית

הפועל מטה אשר עדיין ללא ניצחון בליגה, אחרי שהפסידה במשחק חוץ להפועל ערערה, 3:1. למטה אשר כבש וצימק: גלעד מרום.

הפועל עירוני כרמיאל, סיימה את משחק החוץ שלה נגד בית"ר חיפה בתיקו, 1:1. שחר ארזי העלה את כרמיאל ליתרון מוקדם כבר בדקה השביעית, אך המארחים הצליחו לאזן בדקה ה-66.

לכרמיאל, שמדורגת במקום השישי, יש כרגע 4 נקודות משני משחקים, והיא רחוקה 5 נקודות מהמקום הראשון.

מחוזית

מכבי נהריה עם המאמן אלון תיבי, רשמה ניצחון דרמטי על מכבי בני מנדא, ושמרה על מקומה בראש הטבלה עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות מ-3 משחקים. האורחים ממנדא עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה השביעית. נהריה לחצה, יזמה ותקפה, אבל השיגה את השוויון רק בדקה ה-82, מרגלי ליאם חן. בדקה התשעים ממש, הושלם המהפך כשעידו אבינועם הצליח לפרוץ את הבונקר של האורחים, ולכבוש שער ניצחון עבור נהריה, 1:2.

נערים א' (ארצית)

הפועל עכו סיימה את משחק החוץ שלה נגד מכבי צור שלום/קריית ביאליק בתיקו, 2:2. אדם בדר העלה את עכו ליתרון מהיר כבר בדקה השנייה למשחק. המארחים הגיבו בשני שערים, בדקות 24 ו-28, בדרך למהפך, 1:2 בסיום המחצית הראשונה. אדם בדר, בשער שני נוסף שלו, הבקיע בדקה ה-68 לזכות עכו וקבע את תוצאת המשחק, 2:2.

הפועל עירוני כרמיאל רשמה ניצחון ליגה שני רצוף כשגברה בחוץ על מכבי עירוני קריית אתא, 0:1. ירין מלול, היה זה ששוב הבקיע את השער היחיד לזכות קבוצתו והוביל אותנו לניצחון שקידם אותה למרכז הטבלה.

מחוזית

הפועל מטה אשר, המשיכה את הפתיחה המוחצת שלה כשהביסה בביתה את הפועל מרום גולן בתוצאה, 0:9. בחגיגת השערים השתתפו: אליאב צפלמוס – 4 שערים, אליאור אוחיון, מחמוד חמוד, אריאל לוי, מוסעב עבד אל פתאח וליאור ג'ורנו – שער אחד כ"א.

בתום שני משחקים, מדורגת קבוצתו של המאמן אשר דיין, במקום השלישי בטבלה ועם מאזן שערים מרשים של, 0:17.

נערים ב' (ארצית)

הפועל עכו, התאוששה מהר מההפסד במחזור הקודם, כשגברה בביתה על מכבי אחי נצרת, 2:3, בתום משחק הפכפך.

האורחים מנצרת עלו ליתרון מהיר כבר בדקה השנייה. התגובה העכואית הגיעה בדקה ה-11 כשמוחמד שעבאן הבקיע שער שוויון, 1:1. אחי נצרת הגיבה מהר ובדקה ה-15, עלתה ליתרון שני במשחק, 1:2. במחצית השנייה השלימה הפועל עכו מהפך בזכות צמד שערים של גלעד חשוב בדקות 61 (בפנדל) ו-68.

הפועל מטה אשר הובסה בחוץ על ידי מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, 5:0.

מחוזית

הפועל עירוני כרמיאל השיגה ניצחון שני מפתיחת העונה כשהביסה בביתה את מ. ס. שפרעם, 0:7. כרמיאל התקשתה מול האורחים ובתום המחצית הראשונה הובילה, 0:1 קטן משער עצמי. המחצית השנייה הייתה שונה. כרמיאל הגבירה קצב והציגה התקפה יעילה שהרשיתה שישה שערים במחצית אחת. בחגיגה השתתפו: מועתז טאהא – 2 שערים, גלעד ערמוני, עומר לב, דביר מזרחי וליעד פרץ  – שער אחד כ"א.

מכבי נהריה רשמה ניצחון בכורה בליגה כשגברה בביתה על צעירי טמרה בתוצאה, 1:4. היו אלה דווקא האורחים שהובילו ראשונים משער שהובקע כבר בדקה השמינית. התגובה של נהריה הייתה מהירה. מוניר מוחמד איזן כבר בדקה ה-12, ועילי בן נון השלים מהפך עם שער שהבקיע בדקה ה-15. במחצית השנייה ביססה נהריה את ניצחונה בזכות שערים של אלדר שמעון (דקה 73) ואסף טענמי (דקה 79).

מכבי סקציה מעלות סיימה את מפגש החוץ שלה נגד בני ממב"ע הגליל והגולן בתיקו, 2:2. מעלות הובילה פעמיים במהלך המשחק, משערים של נבו דהאן (פנדל, דקה 4) ואילי ביטון (דקה 33), אבל לא השכילה לשמור על יתרונה.

נערים ג'

הפועל עכו ספגה הפסד ליגה ראשון כשנכנעה בביתה להפועל נוף הגליל, 2:1. לעכו כבש וצימק: אחמד אבו אחמד.

בית"ר נהריה רשמה ניצחון חוץ מרשים על מ. ס. טבעון, 2:6. דימה דמנצ'וק פתח את מסכת השערים, אבל ההמשך היה כולו של אדם שעבאן שכיכב עם חמישיית שערים.

הפועל עירוני כרמיאל, חגגה ניצחון בכורה בליגה כשגברה בביתה על מכבי נווה שאנן חיפה בתוצאה, 1:2. איתי אזולאי העלה את כרמיאל ליתרון ראשון בדקה ה-18. בדקה ה-32 איזנו האורחים מחיפה ל-1:1. המשחק הוכרע בדקה ה-78 כשרועי הראל הבקיע את שער הניצחון לזכות כרמיאל.

הפועל מטה אשר מחצה בביתה את הפועל חוף הכרמל בתוצאה, 0:8. למטה אשר הבקיעו: ים אטדגי ועומר פוד – 2 שערים כ"א, אורי ברומי, אילעי פרטוש סבן, עומר פרי ונהוראי סודרי – שער אחד כ"א.

מכבי נהריה הפסידה בביתה למ. ס. שפרעם, 3:1. לנהריה צימק: איתי עוזר.

מכבי סקציה מעלות עם המאמן איציק בן חמו, שמרה על מקומה בצמרת הטבלה בזכות ניצחון ביתי על מ. ס. ג'דידה/מכר, 2:5. למעלות הבקיעו: אניל בדר – 3 שערים, אביב בן שבת ואדם מחול – שער אחד כ"א.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן* 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות