fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: חזרה לסורה – הפועל עכו שוב הפסידה

הפועל עכו לא הצליחה למנף את הניצחון במחזור הקודם על רמת השרון (0:3), והפסידה במחזור האחרון למ. ס. כפר קאסם, 1:0. ההפסד קירב את הפועל עכו 3 נקודות בלבד למקום שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה
בכורה מחודשת בעכו. רועי רבינוביץ, מאוכזב מההפסד צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

אחרי שקטעה במחזור הקודם רצף של 9 משחקים ללא ניצחון והשיגה ניצחון בית על הפועל רמת השרון (0:3), חזרה הפועל עכו להפסיד, כשנכנעה במחזור האחרון למוליכת הטבלה, מ. ס. כפר קאסם, 1:0. הפועל עכו לא נפלה מיריבתה ואפילו הגיעה למספר הזדמנויות כיבוש מצוינות, שהוחמצו. הגדולה שבהן הייתה בדקה ה-90. הפועל עכו ספגה בדקה ה-80 ונקלעה לפיגור, 1:0. את ההזדמנות שלה לשוויון היא פספסה בצורה רשלנית. אחמד דראושה, שנכנס כמחליף, התנהל עם הכדור באגף שמאל, התגבר על שני שחקני כפר קאסם, ומ-16 מ' בעט כדור שכבר הכניע את השוער וניתז בקורה. החלוץ רווה אסייג, הסתער על הכדור החוזר ומ-10 מ', מול שער חשוף, בעט החוצה. עכו תפסה את הראש, ושריקת הסיום שלחה את שחקניה מאוכזבים לחדר ההלבשה.

חבל, כי ניצחון היה מחזק את מעמדה במאבק על כניסה לפלייאוף העליון. במקום זאת, היא נותרה במקום התשיעי בטבלה, רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום השמיני, אבל מה שצריך להדאיג אותה עוד יותר היא העובדה שהפער בינה לבין המקום ה-14, שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א', הצטמצם ועומד על 3 נקודות בלבד.

המאמן מסאי דגו: "שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד, שלמרות שהיא נמצאת בתקופה פחות טובה, היא עדיין נחשבת לקבוצה איכותית. הם הפעילו עלינו לחץ מהרגע הראשון, אבל ידענו להתמודד מולם בנחישות ומנגד יצרנו לא מעט מצבים. תיקו היה משקף יותר, ואנחנו בהחלט מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו עם הפנים קדימה לעוד משחק חוץ קשה, ביום שלישי במושבה, נגד הפועל פתח תקווה. הגענו לישורת האחרונה של הליגה הסדירה וכל משחק וכל נקודה יכולה להשפיע על ההמשך. נעשה את הכל כדי לחזור מפתח תקווה עם נקודות".

להפועל עכו כאמור אין הרבה זמן להתכונן למשחק הבא, שייערך כבר ביום שלישי (15 בפברואר, שעה 19:00) בחוץ, נגד הפועל פ"ת.

הפתח תקוואים מדורגים במקום השביעי בטבלה עם 33 נקודות, כשלהפועל עכו שבמקום התשיעי 31 נקודות. אם בעכו עוד חולמים על השתלבות בפלייאוף העליון, אסור להם לאבד נקודות במפגש הזה, בטח לא כשלסיום העונה הסדירה נשארו 6 משחקים, בליגה צפופה כל כך ושהתחתית קרובה ומבעבעת מלמטה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות