fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: המאמן אלי כהן סיים את דרכו בהפועל עכו

רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון ואחרי רצף עגום של 11 משחקים ללא ניצחון, הוחלט על סיום דרכו של המאמן אלי כהן בהפועל עכו. כהן: "לצערי, הקבוצה לא הצליחה להתרומם ולכן לא היה מנוס מזעזוע". מחליפו: המנהל המקצועי, איציק טוויזר
מאמן הפועל עכו, אלי כהן | צילום: אדריאן הרבשטיין

רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף ואחרי רצף עגום של 11 משחקים ללא ניצחון שדרדרו את הקבוצה למקום ה-14 בטבלה, שמוביל כידוע למשחקי מבחן נגד הירידה, הוחלט על סיום דרכו של המאמן אלי כהן בהפועל עכו. בהודעת המועדון נמסר כי מדובר בהחלטה משותפת.

"מועדון הפועל עכו מעריך ומוקיר את תרומתו של המאמן אלי כהן, אך בעקבות התוצאות האחרונות, הוחלט לבצע שינוי ולהיפרד בצורה מכובדת ומכבדת. דלתה של הפועל עכו תהיה תמיד פתוחה בפני המאמן אלי כהן". יחד עם כהן יעזוב גם עוזר המאמן איתי מרדכי, שהגיע לקבוצה לפני פחות מחודשיים.

כהן: "אני רוצה להודות בראש ובראשונה למחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, שהיא מבחינתי אדם מיוחד בנוף הכדורגל הישראלי. אני מודה לה על אורך הרוח, הסבלנות, האמון והשקט שהיא נתנה לי ולמערכת, במיוחד בתקופה הפחות טובה של המועדון. לצערי, הדברים לא הסתדרנו ברמה המקצועית ואחרי שבמשך חודש וחצי הקבוצה לא התרוממה, היה חייב לבוא זעזוע. אני מסיים קדנציה שנייה בהפועל עכו ובשבילי זה קודם כל בית. הפועל עכו זה מועדון משפחתי ותמיד תהיה לו אצלי פינה חמה בלב. יש פה שחקנים צעירים ומוכשרים, שאני אישית מאוד מאמין בהם וביכולתם. מעתה אני אוהד  מספר אחת של הפועל עכו ואחזיק להם אצבעות שיצליחו להיחלץ מהמצב שבו הקבוצה נמצאת כיום וכמובן שאני מאחל להם הצלחה בהמשך".

מי שיחליף את כהן בעמדת המאמן, לפחות עד שתתקבל החלטה אחרת, הוא המנהל המקצועי של המועדון איציק טוויזר.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות