fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ברגל ימין: ניצחון בכורה העונה בליגה להפועל עכו

מברוק. אחרי 5 משחקים, השיגה הפועל עכו את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה כשגברה בביתה על הפועל עפולה, 0:2, משערים של החלוץ הלוהט רז טוויזר והחלוץ המבטיח זאהי אחמד. המאמן אלי כהן: "הניצחון יוסיף לביטחון של הקבוצה"
מזל טוב. שחקני הפועל עכו חוגגים את ניצחונם הראשון העונה בליגה צילום: שי רגב

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו חגגה במחזור האחרון את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגה, כשגברה בביתה על הפועל עפולה, 0:2. וזה קרה אחרי 5 משחקים ללא ניצחון, בהן צברה הקבוצה 3 נקודות בלבד (3 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים).

עכו התייצבה למשחק ללא 3 שחקני הרכב שסובלים מפציעות: הבלם בן בנימין, הקשר גל אביב והחלוץ גל קעטבי, ובכל זאת, הצליחה לנצח בזכות החלוץ הלוהט שלה מפתיחת העונה רז טוויזר שהבקיע עד כה 6 שערים ב-6 משחקים, והחלוץ המבטיח זאהי אחמד, שבישל את השער הראשון וכבש את השער השני.

עכו פתחה היטב וכבר בדקה ה-11 עלתה ליתרון. זאהי אחמד חדר לרחבה מצד שמאל, השכיב מגן אורח ובעט כדור שנהדף על ידי השוער. רז טוויזר, המשיך את הכדור החוזר בבעיטה שטוחה פנימה, 0:1 לעכו. בדקה ה-53 הכפילה עכו את יתרונה. ערן ביטון שלח כדור עומק לזאהי אחמד, שמתוך הרחבה התגבר על השוער ועל ההגנה האורחת והקפיץ באלגנטיות לרשת, 0:2. בהמשך, ניסו העפולאים לחזור למשחק, אך יכולת מצוינת של השוער אופק אנטמן, השאירה את התוצאה על כנה.

בעקבות הניצחון התקדמה הפועל עכו למקום ה-11 בטבלה עם 6 נקודות. המאמן אלי כהן: "אני מרוצה מהניצחון שהגיע אחרי 5 משחקים, שגם בהם שיחקנו טוב אבל לא ניצחנו. פתחנו טוב את המשחק ויכולנו לגמור אותו קודם, כי הגענו ללא מעט מצבים. היה לחץ וקצת חשש, אבל אני שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר. אני גם קצת כועס על כך שהיה חוסר פרגון בחלק הקדמי. השגנו ניצחון חשוב שיעזור לביטחון של הקבוצה, שרובה מורכבת משחקנים צעירים. אנחנו כבר עם הפנים למשחק הבא ונבוא עם אנרגיות מחודשות".

רז טוויזר: "אני שמח שהתחלתי טוב את העונה ושמח עוד יותר שהשערים שלי עוזרים לקבוצה לקחת נקודות והיום גם לרשום ניצחון ראשון בליגה. בעונה שעברה צברתי קצת ניסיון והשנה באתי עם הרבה יותר ביטחון. אנחנו צריכים לשמור על המומנטום ולדאוג שתהיה לזה המשכיות".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד הפועל כפר קאסם (יום שישי, 6 בנובמבר, שעה 15:00). המארחים פתחו לא טוב את העונה והם מדורגים במקום ה-15 והלפני אחרון עם 3 נקודות בלבד (3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים).

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות