fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הליגה היישובית של מעלה יוסף: מי האורח שהפתיע את השחקנים?

ראש מועצת מעלה יוסף שמעון גואטה, הפתיע כשהגיע לצפות במשחקי המחזור האחרון. שלוש קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בחצי הגמר
הביא להם את המזל? ראש מועצת מעלה יוסף שמעון גואטה עם שחקני שומרה/זרעית

נווה זיו לא עוצרת. הקבוצה הלוהטת של ליגת היישובים במעלה יוסף ממשיכה להרעיד רשתות ולגבור על יריבותיה בניצחונות מרשימים. במחזור האחרון הבטיחה נווה זיו את מקומה בשלב חצי הגמר אחרי ניצחון על אבן מנחם, 6:13. שחר לזרוף, המבקיע המצטיין של הטורניר, כבש שביעייה. חבריו השלימו את המלאכה: אביב בן סימון, ירין שרעבי ואור לגריסי הבקיעו צמדי שערים כל אחד. הניצחון הותיר את נווה זיו בפסגת הטבלה.

גם עין יעקב הבטיחה את מקומה בשלב הבא אחרי ניצחון על חוסן, 5:8. לעין יעקב כבשו: טל גבאי – 4 שערים, חן ידען – 2 שערים, ניצן נח וליאם קובאי – שער אחד כ"א. לחוסן: יקיר זנטי – 3 שערים, אופק מלכה וליאב ביבס – שער אחד כל אחד. חוסן, שלא השיגה עד כה אפילו נקודה אחת, איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא.

עוד קבוצה שהבטיחה לעצמה כרטיס לחצי הגמר היא יערה, שגברה על צוריאל, 5:8. ליערה הבקיעו: דוד אמזלג – 3 שערים, מרדכי בוסקילה – 2 שערים, ניר אמזלג, ניב עמר ועופרי בן סימון – שער אחד כל אחד. לצוריאל: גיא סויסה – 2 שערים, מתן יפרח, אבישי תורג'מן ושער עצמי. גם צוריאל ללא נקודות וגם היא כבר לא תמשיך לשלב הבא.

מזל טוב לקבוצה המאוחדת של שומרה/זרעית שנחלצה מהמקום האחרון בטבלה אחרי ניצחון דחוק ומפתיע על מנות, 1:2. לשומרה/זרעית הבקיעו: אביחי מלכה ועידן כהן. למנות: אבישי פרץ. למנות עדיין נותר סיכוי להעפיל לשלב הבא.

במשחקים שפט היטב: דורון אוחיון.

ראש מועצת מעלה יוסף שמעון גואטה, התייצב במגרש בנווה זיו והיה בין הצופים במשחקים. עוד לפני שריקת הפתיחה של משחקי המחזור, ניגש גואטה לשחקנים, שוחח עמם, חילק צ'פחות ידידותיות, איחל להם הצלחה והביע שביעות רצון מהאווירה הספורטיבית. ראש המועצה גם שיבח את מנהל מחלקת הספורט אור לגזיאל ואת מנכ"ל החברה הכלכלית דוד כהן, על הארגון המוצלח.

 

קבוצה

יחס שערים

נקודות

1.    נווה זיו

23-45

12

2.    יערה

35-44

12

3.    עין יעקב

23-32

9

4.    אבן מנחם

33-33

7

5.    מנות

10-11

4

6.    שומרה/זרעית

37-12

3

7.    צוריאל

22-15

0

8.    חוסן

42-26

0

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות