fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'יו ג'יטסו: נהריה תארח את אליפות אירופה

לראשונה בתולדות העיר, נהריה תארח את אחד מאירועי הספורט החשובים והיוקרתיים בענף הג'יו ג'יטסו: אליפות אירופה. המועד: 26-29 במאי. מאות ספורטאים ומשלחות מ-25 מדינות צפויים להגיע לאליפות
נהריה על המפה. לוחמי ג'יו ג'יטסו בזירה צילום: אדריאן הרבשטיין

אליפות אירופה בג'יו ג'יטסו תיערך, בפעם הראשונה בהיסטוריה, בנהריה.

"מדובר באירוע ספורט בינלאומי רב חשיבות", ציין ראש עיריית נהריה רונן מרלי, לאחר שקיבל את הבשורה כי עירו נבחרה לארח את האליפות, "עברנו שנתיים מאתגרות במיוחד, עם סגרים והגבלות, ומגיעה לעיר שלנו לארח תחרות בינלאומית בהשתתפות מאות ספורטאים ועשרות משלחות ממדינות באירופה". האליפות תתקיים ב-26-29 במאי בהיכל הספורט עין שרה בנהריה.

איגוד הג'יו גי'טסו האירופי, ציין כי לאליפות אירופה בנהריה צפויים להגיע משלחות מ-25 מדינות שיכללו 550 ספורטאים. לצורך כך, בהיכל הספורט עין שרה בנהריה יוקמו שלוש זירות קרב שעליהן יתקיימו התחרויות בקטגוריות השונות.

מנכ"ל איגוד הג'יו ג'יטסו בישראל מושיקו בן שימול: "אני מודה לראש עיריית נהריה רונן מרלי על הסכמתו לארח את אליפות אירופה בנהריה, ומקדמים יחד עם צוותי העירייה והאיגוד האירופי, את האירוע החשוב בענף שמושך אליו תשומת לב רבה בעולם".

בכך, מצטרף ענף הג'יו ג'יטסו לשורה ארוכה של ענפי ספורט שהעיר נהריה מארחת ומקיימת בה תחרויות ארציות ובינלאומיות.

"נהריה היא עיר של ספורט ואנו שמחים וגאים לארח פה תחרויות בענפי רבים כמו הפיינל פור של הליגה הבלקנית בכדורסל, קראטה, אגרוף, ריקודים סלוניים, שיט ועוד", הוסיף מנהל מחלקת הספורט בעיריית נהריה משה שטרית, "הדבר מתבטא גם בשיפור ובשדרוג תשתיות, שחלקם עומדים בתקנים אירופאיים, ובתמיכה בענפי ספורט שונים".

ראש העירייה מרלי סיכם ואמר: "תחרות כמו זאת של אליפות אירופה, מקדמת לא רק ספורט, אלא גם תרבות ותיירות פנים, ואני שמח שנבחרנו לארח תחרות ספורט בינלאומית שמעוררת עניין וסקרנות רבה בעולם. לנהריה יגיעו לא רק הספורטאים שמשתתפים בתחרויות, אלא גם כל הצוותים סביבם, שכוללים מאמנים ואנשי מקצוע נוספים. אני גם צופה הגעה של חובבי הענף שיגיעו לנהריה לצפות בתחרויות. אין ספק, מדובר באירוע ספורט ברמה בינלאומית ואני בטוח שנהיה הפנים היפות של ישראל בפני האורחים הרבים שיגיעו לפה במהלך ימי האליפות".

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות