fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקור ראשון במתחם הכדורגל החדש בנהריה

ראש עיריית נהריה רונן מרלי, ביקר בקריית הספורט החדשה שהוקמה במזרח העיר וליווה את האימון הראשון של קבוצות הילדים והנערים בכדורגל. מרלי: "זה אחד ממתחמי הכדורגל הטובים והאיכותיים בצפון"
ראש עיריית נהריה רונן מרלי מקבל הסברים על מתחם הכדורגל החדש בעיר צילום: דוברות עיריית נהריה

אימוני קבוצות הילדים ונערים של מועדון הכדורגל עירוני נהריה, החלו להתקיים השבוע במתחם קריית הספורט החדשה שבנייתה הושלמה לאחרונה במזרח העיר. החל מהעונה הבאה, יותאם המגרש החדש גם לקיום משחקי ליגה רשמיים.

קריית הספורט החדשה בנהריה ממוקמת סמוך למרכז הרפואי לגליל, מתפרשת על שטח של כ-50 אלף מ"ר, וכוללת 5 מגרשים: דשא טבעי ודשא סינטטי. היציעים מכילים כרגע 500 מקומות ישיבה כשהתוכנית היא להגדיל את מספר המושבים ל-5,000. במתחם גם חדרי הלבשה מרווחים לשחקנים ולצוותים המקצועיים ומגרש לחניית רכבים רחב ומונגש. המתחם כולל תאורה שמאפשרת קיום אימונים ומשחקים גם בשעות הערב המאוחרות. כל המתחם תוכנן על ידי משרד האדריכלים 5*V  אדריכלים והוקם בשיתוף משרד הבינוי והשיכון ומשרד התרבות והספורט.

דור העתיד של נהריה במתחם הכדורגל החדש בעיר
צילום: דוברות עיריית נהריה

"הקמנו את אחד ממתחמי הכדורגל המתקדמים והאיכותיים בצפון", ציין ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שביקר במתחם, "בתכנון המקום שמנו דגש על האפשרות לקיים מגוון נרחב של פעילויות בענף הכדורגל המקצועני ברמה גבוהה ועם תשתיות מותאמות. כולנו נרגשים מפתיחת האימונים ואני מזמין את כולם לבוא ולהתרשם מהמגרשים. אני מאחל לצוותים המקצועיים ולשחקנים המון הצלחה".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות