fbpx

אליפות העולם באגרוף תאילנדי: מדליית ארד לספורטאי מישראל

רוח השם גורדון ממועדון עצמה מעלות, סיים במקום השלישי באליפות העולם באגרוף תאילנדי שנערכה ביוון. גורדון: "שמח על הזכות לייצג את מדינת ישראל בתקופה הזאת וגאה לראות את דגל ישראל עולה מעל הפודיום"
רוח השם גורדון (מימין) עם המאמן אלכס דר צילום: באדיבות עידן כפיר

רוח השם גורדון סיים במקום השלישי באליפות העולם באגרוף תאילנדי וזכה במדליית ארד.

האליפות התקיימה בעיר פאטרס ביוון בהשתתפות טובי הספורטאים מכל העולם.

רוח השם גורדון, שמייצג את אגודת עצמה מעלות וזכה באליפות בשנה שעברה, פתח את התחרות מול יריב מטורקיה וניצח אותו, 0:3. בשלב רבע הגמר הביס גורדון יריב מקנדה. בשלב חצי הגמר פגש גורדון יריב מאוקראינה ולמרות שלאורך כל הקרב הציג יכולת מרשימה, הוא הפסיד בנקודות.

רוח השם גורדון: "למרות שאנחנו בתקופה לא קלה בישראל, אני שמח על הזכות לייצג את ישראל ולהניף על הפודיום העולמי את דגל ישראל. עשיתי זאת בתחושת גאווה גדולה".

המאמן אלכס דר: "רוח השם גורדון ייצג את מדינת ישראל בכבוד רב ותחת לחצים לא פשוטים. אני גאה בו על היכולת הגבוהה שהציג במהלך האליפות וכמובן על הזכייה במדליה".

הנציג השני של מעלות באליפות היה אלעד סומן, שניצח בשלב שמינית הגמר נציג מארצות הברית. בשלב רבע הגמר חיכה לסומן אלוף העולם לשעבר, דנפאנום מתאילנד. סומן היה יריב עיקש והפסיד בנקודות בהחלטת השופטים.

מנהל עמותת הספורט העירוני במעלות, עידן כפיר, בירך את רוח השם גורדון על הזכייה במדליית הארד ושיבח את המאמן אלכס דר, שליווה את המועדון ממעלות באליפות, על ההכנה ועל העבודה המקצועית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות