fbpx
Nahariyya, IL
31°
Fair
16h17h18h19h20h
30°C
30°C
29°C
28°C
28°C

מה עשו מאות עורכי דין בנהריה?

כנס גדול ומרשים לקראת הבחירות ללשכת עורכי הדין התקיים באולמי אופרה השתתפות יו"ר הלשכה הארצית עו"ד אבי חימי ויו"ר ועד המחוז, עו"ד תמי אולמן
בתנופה. עו"ד ערן בקר, עו"ד אבי חימי ועו"ד תמי אולמן | צילום: עצמי
בתנופה. עו"ד ערן בקר, עו"ד אבי חימי ועו"ד תמי אולמן | צילום: עצמי

יותר מ-150 עורכי דין גדשו בצהרי יום רביעי השבוע את אולמי אופרה בנהריה לכנס הבחירות הגדול של נהריה והסביבה של סיעת "תנופה" בראשות עו"ד תמי אולמן, יו"ר ועד המחוז, המועמדת לכהונה נוספת וסיעת "לשכה חזקה" והמועמד לראשות הלשכה הארצית, עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין הנוכחי. הכנס הגדול, שעל הפקתו ניצח של עו"ד ערן בקר, מ"מ יו"ר ועד מחוז חיפה, היווה נקודת זינוק אחרונה ומרשימה לקראת הבחירות ללשכה שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, 18 ביוני.

בכנס השתתפו חברי סיעת "תנופה": עו"ד ערן בקר, עו"ד טל אבריאל, עו"ד איתי פריימן, עו"ד שי אלמקייס, עו"ד מימון טולדנו, עו"ד אבי עייני ועוד.

עו"ד חימי ועו"ד אולמן פרשו את משנתם ודיברו על פועלם למען רווחת עורכי הדין בכלל ועורכי הדין במחוז חיפה בפרט. הם הציגו את חזונם באשר לעתיד מקצוע עריכת הדין, השמירה על כבוד המקצוע, קידום האינטרסים של עורכי הדין בכלל ודאגה לאינטרסים של עורכי הדין ממחוז חיפה בפרט ועוד.

מחממים מנועים. כנס עורכי הדין בנהריה | צילום: עצמי
מחממים מנועים. כנס עורכי הדין בנהריה | צילום: עצמי

יו"ר הכנס, עו"ד בקר: "השנה, חשוב יותר מתמיד שציבור עורכי הדין יצביע וישפיע כדי שיהיה ייצוג הולם יותר למחוז חיפה ולפריפריה במוסדות הארציים של לשכת עורכי הדין, מתוך דאגה לקידום האינטרסים של עורכי הדין ממחוז חיפה".

עו"ד אולמן: "אפעל באחריות לביצור מעמד המקצוע, אמשיך לחזק את עורכי הדין מהפריפריה, אחזק את מערך ההשתלמויות ללא תשלום, אחזק עורכי דין צעירים תוך יצירת מערך שלם של תמיכה והכוונה על ידי מנטורים. יידע כל עורך דין שנכנס לבית המשפט, שהלשכה מאחוריו ושיש לו גב חזק".

עו"ד חימי: "אמשיך לשמור על לשכת עורכי הדין כלשכה חזקה ומובילה, כזו ששומרת על מקצוע עריכת הדין, מגינה על זכויות עורכי הדין, פרנסתם, כבודם ויוקרת המקצוע. נמשיך להיות מצפן של ערכים, צדק, שוויון וחמלה, נהווה דוגמה ומופת ונגן על שלטון החוק. נרחיב את פעילויות הלשכה לפריפריה. כמי שגדל בצפון, בקרית שמונה, הנושאים החברתיים קרובים לליבי ואני מתכוון גם בקדנציה הזו לעשות הרבה בנושאים אלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות