fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מרפאת אסתטיקה חדשה במרכז הרפואי לגליל

המרפאה מיועדת למטופלים שסובלים מצלקות כתוצאה מפגיעות טראומה ובמקביל לאלה המבקשים לשפר מראה כללי
ד"ר שרון אילון, המרפאה לאסתטיקה. צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

במרכז הרפואי לגליל בנהריה נפתחה לאחרונה יחידת אסתטיקה של הפה, הפנים והלסת. השירותים במרפאה כוללים בין השאר טיפול בבוטולינום טוקסין ("בוטוקס"), מילוי נפחים והחזרת הסימטריה באמצעות חומרי מילוי, כגון חומצה היאלורונית וחומרים מבוססי סידן. כמו כן ניתן לקבל טיפולי מתיחה והרמה באמצעות חוטים רפואיים, שיפור מרקם העור וטיפול בצלקות ניתוחיות או משניות לטראומה, באמצעות טיפולים בפלזמה. במרפאה ניתן לקבל גם מגוון אופציות טיפוליות נוספות שאינן כירורגיות.

את המרפאה מובילה ד"ר שרון אילון, רופאה בכירה במחלקה לכירורגיית פה, פנים ולסתות במרכז הרפואי. לצדה של ד"ר אילון פועל צוות הכולל רופאים בעלי ניסיון רב בטיפולים אסתטיים ובשיקום אזור הפנים במצבי בריאות וחולי. הטיפולים במרפאה מתאימים למי שעבר ניתוחים באזור ראש צוואר, אך גם למי שמעוניין בשיפור המראה הכללי.

ד"ר אילון: "הטיפול במרפאה כולל שיקום רקמה רכה לאחר פציעות בפנים (טראומה), כמו במקרים של תאונות דרכים ותאונות עבודה. כמו כן, ניתן לקבל טיפול הכולל תיקון רקמה רכה וכן במקרה של סטיות ואי-סימטריה של הפנים לאחר ניתוחים אורתוגנטיים: כלומר מצב בו לא ניתן לבצע תיקונים מבחינה כירורגית. כמו כן מיועדת המרפאה עבור הקהל הכללי, בכל הקשור לאובדן מסה של הרקמות הרכות בעקבות תהליכי הזדקנות (טיפולי אנטי-אייג'ינג). במקרה זה, המטרה היא להחזיר חיות לעור, לצוואר ולרקמות הפנים".

לדברי ד"ר אילון, כאשר אנשים מרגישים טוב עם המראה שלהם, הם הופכים להיות אנשים שמחים, יעילים וטובים יותר: "על פי ארגון הבריאות העולמי, בריאות היא מצב של רווחה גופנית, נפשית וחברתית מושלמת, ולא רק מצב של היעדר מחלה. לכן, עבורי אין הבדל משמעותי בין אדם שמגיע אלינו לטיפול לאחר תאונת דרכים לבין אישה המגיעה כדי לקבל תיקון אסתטי בסנטר", היא מסבירה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות