fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות-תרשיחא: גורמים חיצוניים פוגעים בעיר – האמנם?

שמעון בן נעים מונה את הסיבות להתפטרותו מתפקיד סגן ראש העירייה והאופוזיציה דורשת לדעת מי הוא פיני לזמי שמסתובב בעירייה בלי הגדרת תפקיד
נפרדנו כך: בן נעים ופומרנץ בתחילת הדרך. צילום: אדריאן הרבשטיין

ישיבת מועצה קולנית במיוחד התקיימה אמש (שני) בעיריית מעלות תרשיחא, כשהן בקואליציה והן באופוזיציה ניסו לשדר חזות משותפת חזקה ואחידה אל מול הצד השני במליאה.

שמעון בן נעים, המתפטר הטרי, שחבר לאופוזיציה, פתח בנאום חורץ לבבות, בו פירט על הסיבות להתפטרותו מתפקיד סגן ראש העירייה ומהקואליציה של ארקדי פומרנץ. בין השאר אמר בן נעים לפומרנץ: "משכתי שנה שלמה בתפקיד, נגד רצוני ונגד רצון התושבים בשל החלטות שכפו עלינו. לצערי הרב לא השכלת לקחת את התמיכה שלנו למקומות טובים. אתה אומר שאנחנו מתנהלים דרך התקשורת אבל אתה בחרת לשלוח מכתב בערב שבת, כשאני בחופשת מחלה, כשאת אותו מכתב פרסמת בעצמך ברשתות החברתיות, לפני שהגיע אליי. זה מראה על המערכת המקולקלת שלך ושל כל היועצים שלך.לצערי יש לך תוכניות מגירה שונות ומשונות, אבל אני פועל לטובת התושבים ולטובת העיר. לצערי הרב לא ידעת לנהל את העיר ולא ידעת לכבד את תושבים".

כזכור, שמעון בן נעים ושמעון ביטון, חברי הקואליציה, קיבלו מכתב מפומרנץ, בו קבע כי שניהם מתנהלים כמו חברי אופוזיציה על אף ההסכם הקואליציוני עליו חתומים, ומסר להם כי הוא יודיע על צעדיו הבאים בנוגע אליהם בהמשך. אלו לא המתינו להחלטתו של פומרנץ והגישו מכתב התפטרות.

בסיום דבריו של בן נעים, אמר שמעון ביטון: "גורמים חיצוניים פוגעים לנו בעיר ללא רחם. לא מבינים מה קורה, לא מבינים את ההרמוניה והמגזריות של העיר, ואנחנו משלמים על זה ביוקר. אני מבקש לדעת סוף סוף אחת ולתמיד מה תפקידו של פיני לזמי. יש תחושה בעיר שיש איש אחד שמנהל את העיר. מה תפקידו? שאלתי שאלה פשוטה ולגיטימית לחלוטין".

לזמי, שהיה פעיל נמרץ במטה הבחירות של פומרנץ, במיוחד לקראת הסיבוב השני, בו ניצח, נשאר בסביבה, ולטענת חברי האופוזיציה, ניתן לו אישור לעיין בחומרי הוועדות, מקיים פגישות סגורות עם מנכ"ל העירייה עמית לוין ומנסה להשפיע על החלטות החברים במליאה, כך, כאמור, לטענת חברי האופוזיציה. למרות הפניה הישירה והבקשה למענה שקוף, פומרנץ סרב לענות עניינית, ורק אמר בפני כל חברי המליאה, משתתפי הישיבה והצופים בשידור החי בפייסבוק: "לזמי הוא חבר שלי". אך לא היה מוכן לפרט מעבר לכך.

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר: "פיני לזמי הוא חבר של ראש העיר. אין לו תפקיד בעיריית מעלות, והוא לא נמצא באף אחת מוועדות העירייה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות