fbpx
Nahariyya, IL
27°
Partly Cloudy
9h10h11h12h13h
28°C
29°C
30°C
30°C
30°C

כרמיאל: כתב אישום נגד תוקף נהג האוטובוס

משטרת ישראל הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד מי שתקף נהג אוטובוס בשבוע שעבר
צילום: נירית שפאץ
צילום: נירית שפאץ

ביום ראשון (3/11), בשעות הערב המאוחרות, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות תקיפתו של נהג אוטובוס בצומת  דיר אל-אסד, שהיה בשעת נסיעה מכיוון כרמיאל לחיפה, זאת מאחר והנהג, תושב כרמיאל, סירב לתת לנאשם את כספו. הנהג נפצע באורח קל  ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

ברי סמואל, הנהג, גולל את סיפור המעשה בתוכנית הבוקר בערוץ 12: "האירוע האלים התרחש ביום ראשון בסביבות השעה 21:00. האוטובוס בקו 263 אגד מכרמיאל לכיוון חיפה. עצרתי לנוסע שהמתין בתחנה בצומת הכניסה לדיר אל-אסד. הנוסע, כבן 30, עלה לאוטובוס, ביקש לקנות כרטיס ושאל האם יש לי עודף מ-100 שקלים. הושטתי את ידי לתיק בצד שמאל כדי להוציא שטרות לפרוט, כאשר לפתע הגבר ניסה לשים יד על הקופה  לחטוף את השטרות הרבים. כאשר ניסיתי לעצור אותו הוא הכה אותי בעוצמה בפנים".  בעודו מנסה להתאושש ולהתגונן מפני המהלומות, הצליח סמואל להוציא את כל הכסף מהקופה ולהצילו מידיו של החשוד.

העימות האלים בין השניים נמשך מספר דקות, בכל אותו הזמן הנוסעים שהיו באוטובוס, בסך הכל שלושה, שישבו בחלקו האחורי לא היו מודעים למה שקורה. בסופו של דבר החשוד הצליח  לחטוף את מכשיר הטלפון של הנהג ולהימלט מבעד לדלת הפתוחה.

סמואל התקשר מיד למשטרה, שוטרים מתחנת מג'ד אל-כרום הסמוכה הגיעו לזירת האירוע והחלו בסריקות לאיתור הנאשם, חוקרים אספו ממצאים במקום ופתחו בחקירה.

מהחקירה עלה, כי הנאשם עמד בתחנת האוטובוס בצומת דיר אל-אסד וסימן לנהג האוטובוס לעצור. עלה לאוטובוס וביקש מהנהג לפרוט לו שטר של 100 ש"ח. בזמן שהנהג הושיט ידו לעבר תיקו, רכן הנאשם לעבר הנהג ודרש ממנו את הכסף מהתיק באומרו "תביא לי את הכסף ! תביא לי את הכסף!". הנאשם הצליח לקחת את מכשיר הנייד של הנהג תוך שהנהג מנסה להדוף את הנאשם והנאשם בתגובה תקף את הנהג בראשו וגרם לו לחתך מעל לגבה.

תוך שעות בודדות אותר הנאשם, בן 30 מדיר אלאסאד, במטע זיתים סמוך לעיר כרמיאל, נעצר נחקר ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה עד היום (7/11) לצורך הגשת כתב האישום.

היום (חמישי) בתום חקירה ואיסוף הראיות, חוקרי משטרת ישראל העבירו את מארג הראיות לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של תקיפה כדי לגנוב, תקיפה הגורמת חבלה ממשית וגנבה בבית משפט השלום בעכו.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד פעילות עבריינית המשפיעה על האזרח הנורמטיבי במטרה לשמור על שלומו וביטחונו של האזרח הנורמטיבי"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות