fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הרצף של הפועל גליל מטה אשר/עכו נשמר

הפועל מטה אשר/עכו פתחה את הסיבוב השני בניצחון על מכבי ת"א, ושמרה על מאזן ניצחונות מושלם * לאומית: אליצור כרמיאל ניצחה וטיפסה למקום השני בטבלה
שמחו את הילדים החולים. שחקני הפועל גליל מטה אשר/עכו, בכניסה לאגף מחלקת הילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה צילום: רוני אלברט

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הפועל גליל מטה אשר/עכו, שחתמה את הסיבוב הראשון במאזן ניצחונות מושלם, שמרה על הסטטיסטיקה החיובית גם בפתיחת הסיבוב השני אחרי ניצחון ביתי על מכבי ת"א, 1:3.

כמו במפגש הראשון בין השתיים בפתיחת העונה, גם הפעם היו אלה הצהובים מת"א, שנטלו ראשונים את ההובלה וניצחו במערכה הראשונה, 19:25. אלא שהאדומים חזרו מהר מאוד לעניינים והגיבו בשלוש ניצחונות רצופים: 21:25, 18:25, 18:25, בדרך למהפך ולהכרעה. 800 צופים בהיכל הספורט נעמן ראו את ניצחונה התשיעי ברציפות של קבוצתם, שממשיכה להוליך בבטחה בראש הטבלה.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סבה דבש – 18 נק', סלבה בצ'קלה – 13 נק', קווין פוייר – 12 נק', עידו דוד – 11 נק', אלכס אוסוקין – 7 נק', נועם אריאל – 2 נק', עומרי רויטמן – 1 נק'.

המאמן נועם כץ: "ניצחון יפה מאוד. אני מעריך את השחקנים על המאמץ ועל כך שבמשחקים האחרונים אנחנו משחקים בהרכבים קצת שונים. זה מצביע על כוחה של הקבוצה, שגם כשנעשים שינויים, אין פגיעה מקצועית במגרש, והשחקנים, כולל הצעירים שבהם, מביאים את האופי של המועדון של רוח לחימה עד לניצחון. אני מודה לקהל הנפלא שלנו שסייע לנו להתאושש מההפסד במערכה הראשונה והמשיך לעודד ולתמוך בשחקנים".

השבוע לא התקיימו משחקים והליגה תחודש ב-7 בינואר, כשהפועל מטה אשר/עכו תצא למפגש חוץ נגד מ. ס. עילבון.

האירו את החג לילדים מאושפזים

כמיטב המסורת מהשנים האחרונות, גם במהלך חג החנוכה הנוכחי, התייצבו שחקני הפועל מטה אשר/עכו לביקור אצל ילדים חולים המאושפזים במחלקות אגף הילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. השחקנים, יחד עם המאמן נועם כץ, ומנהל קשרי הקהילה של המועדון מאור הד, עודדו את הילדים המאושפזים, איחלו להם החלמה מהירה והעניקו להם חבילות שי.

המאמן נועם כץ, סיכם: "כמועדון אשר מייצג את אזור הגליל המערבי בענף הכדורעף, אנו חשים שליחות וזכות גדולה להגיע לכאן, לבקר את הילדים ולשמח אותם. הביקור אצל ילדים חולים מכניס אותנו לפרופורציות לגבי הדברים החשובים באמת בחיים וזה כיף וסיפוק גדול עבורנו לראות את חיוכי הילדים ואת האושר על פניהם במהלך הביקור".

אליצור כרמיאל (לאומית)

אליצור כרמיאל טיפסה למקום השני בטבלה אחרי ניצחון בית חשוב על מכבי חיפה, 1:3. האורחים מחיפה היממו את כרמיאל כשניצחו במערכה הראשונה, 23:25. כרמיאל התעשתה, חזרה מהר מאוד לעניינים, והגיבה עם שלושה ניצחונות מוחצים בשלוש המערכות הבאות: 14:25, 9:25, 12:25.

כרמיאל מדורגת כאמור במקום השני בטבלה עם 10 נקודות, 4 נקודות פחות מהמוליכה, הפועל המעפיל (14 נקודות), אבל עם משחק אחד חסר.

במחזור הבא (יום רביעי, 1 בינואר) מצפה לאליצור כרמיאל אתגר לק פשוט כשהיא תתארח אצל השלישית בטבלה, הפועל כפר סבא (9 נקודות).

דור העתיד: אליצור כרמיאל כבר ראשונה

נוער לאומית: אליצור כרמיאל שמרה על מאזן מושלם אחרי שרשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, 0:3 (11:25, 17:25, 20:25) בחוץ, על מכבי נצרת, והיא ממשיכה להוביל בראש הטבלה עם 14 נקודות, ובפער של 2 נקודות מהמקום השלישי.

נערים ליגת על: הפועל מטה אשר/עכו ואליצור כרמיאל רשמו במחזור האחרון ניצחון והפסד.

הפועל מטה אשר/עכו ניצחה במפגש הראשון את הפועל ירושלים, 0:2 (13:25, 8:25), אך הפסידה במפגש השני למ. ס. עילבון, 2:1 (24:26, 25:21, 15:12), ובכך החמיצה הזדמנות להעפיל למקום הראשון. בתום 8 משחקים מדורגת מטה אשר/עכו במקום השני בטבלה (14 נקודות).

אליצור כרמיאל נתנה פייט אדיר למוליכה הפועל כפר סבא, אבל נכנעה לבסוף, 2:1 (19:25, 25:16, 15:10). במפגש השני גברה כרמיאל על מכבי תל מונד, 0:2 (18:25, 11:25), ושמרה על מקומה הרביעי בטבלה (10 נקודות).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות