fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו לא עוצרת

הדאבליסטית רשמה ניצחון מספר 11 ברציפות * כבוד: מנהל הקבוצה עופר מסד, זכה בעיטור האיש ופועלו מטעם מרכז הפועל

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)
הפועל גליל מטה אשר/עכו ממשיכה בשלה. כלומר, לנצח. השבוע, רשמה הקבוצה את ניצחונה ה-11 ברציפות מפתיחת העונה כשגברה בביתה על הפועל קריית אתא, 0:3 (21:25, 15:25, 19:25) ופתחה פער של 10 נקודות מהשנייה בטבלה, הפועל כפר סבא. מאמן האדומים נועם כץ, שילב במשחק את כל שחקני סגל קבוצתו.
למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סלבה בצ'קלה – 10 נק', קווין פוייר – 9 נק', גיא משעלי – 8 נק', טיילור האנט, סבה דבש ועידו דוד – 7 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 3 נק', דניאל גלילי – 2 נק', נועם אריאל – 1 נק'.
סבה דבש סיכם בסיום: "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל היינו מספיק טובים ונחושים כדי לנצח. לקחנו עוד שלוש נקודות ושמרנו על הפער מהמקום השני. היה חשוב שהשחקן החדש טיילור האנט, ישתלב מהר ואני שמח שזה קרה. נמשיך לעבוד קשה כדי לשמור על יציבות ביכולת בשאיפה להמשיך ולהשתפר".
בשבוע הבא תיהנה הפועל גליל מטה אשר/עכו מפגרה כפויה, עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה. משחקה הבא יערך ב-28.1 (יום שלישי), אז היא תצא למפגש חוץ נגד השלישית בטבלה, הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר.
מנהל הפועל מטה אשר/עכו זכה בעיטור האיש ופועלו מטעם הפועל
עופר מסד, מנהלה הוותיק של קבוצת הכדורעף הפועל מטה אשר/עכו, זכה בעיטור האיש ופועלו מטעם מרכז הפועל.
הבחירה במסד התקבלה לאור מסירותו הבלתי רגילה למועדון, וחלקו הגדול בהפיכתה בעשור האחרון לקבוצה המעוטרת ביותר בישראל.
מסד, יליד כפר מסריק ובן למייסדי הקיבוץ, החל את דרכו הספורטיבית כשחקן בקבוצת הכדורעף של המוסד החינוכי נעמן ובהמשך שיחק בהפועל נעמן, קבוצתו משותפת לכפר מסריק ולעין המפרץ. בשנת 1970 התגייס לסיירת הצנחנים, היה קצין בסיירת, ולקח חלק ברבים מפעילותיה, ביניהם מבצע אביב נעורים. עם שחרורו מהצבא, עסק בחקלאות, הוביל את ענף האבוקדו ומזה כשני עשורים מנהל ומוביל את את כלל גידולי השדה בכפר מסריק.
לצד עבודתו וחייו כאיש משפחה למופת, היה מסד חלק בלתי נפרד ממועדון הכדורעף המצליח של הפועל מטה אשר/עכו, אליה הצטרף לפני כ-30 שנים, ומשמש כמנהל הקבוצה. במסגרת תפקידו, הוא שותף מלא להתוויית דרכה המקצועית, הערכית והחינוכית. במקביל, הוא ממשיך לשחק בקבוצת האולדבויז, קבוצת הוותיקים של המועדון, שמשחקת במסגרת הליגה למקומות עבודה.
עופד מסד נחשב לחביב השחקנים, אותם הוא מלווה במסירות רבה, כמו גם את המאמן והצוות המקצועי. דבקותו הבלתי מתפשרת ויכולתו האנושית להוות אוזן קשבת לכל אדם במועדון, הן תרומה משמעותית להישגיהם הכבירים של האדומים לאורך השנים בכלל ובעשור האחרון בפרט.
עופר מסד הוא איש הפועל בכל רמ"ח איבריו בתחום הספורט ונאמן לקבוצתו. על כל אלה הוחלט להעניק לו את עיטור האיש ופועלו של מרכז הפועל.
 
 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות