fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון

איש המשק הוותיק של סקציה מעלות אלי (פילון) תורג'מן חוגג עם המצטיינים בניצחון על ביר אל מכסור: איתן אדרי, מור כהן והשוער בן שטרית

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו הסתבכה אחרי שסיימה את משחקה הביתי נגד הפועל רמת גן בתיקו, 1:1. עכו הייתה קרובה לקטוע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, אך חוסר ערנות בדקה האחרונה גרם לה לשמוט שתי נקודות חשובות ויקרות במאבקי התחתית.

המשחק המרדים והמשעמם התעורר בדקה ה-77. שאדי מסראווה, שנכנס כמחליף, חדר לרחבה והופל. השופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה ורז טוויזר, בעט כדור שטוח, חזק ומדויק פנימה, 0:1 לעכו. מי לאחר השער, הימרו האורחים מרמת גן על התקפה והותירה חלק אחורי דליל. עכו יצאה למתפרצות ואף הגיעה למספר מצבים, אבל לא כבשה. בדקה ה-90 היא גם נענשה על ההחמצות וספגה שער שוויון, 1:1.

המאמן אלי כהן: "משחק לא קל וגם לא הכי טוב שלנו, אבל הצלחנו להוביל 0:1, והיינו צריכים להבקיע שער שני ולגמור את המשחק. הפועל רמת גן חיפשה שוויון, עלתה להתקפה ודיללה את ההגנה. יצאנו למתפרצות, ייצרנו מצבים, אבל לא השכלנו להבקיע. לספוג שער בדקה האחרונה זה תמיד מאכזב ומתסכל, אבל אין לי טענות לשחקנים שעבדו קשה ונלחמו. היה לנו חוסר ריכוז רגעי בסיום ואיבדנו שתי נקודות יקרות. למרות התיקו, יש תחושה של החמצה, אבל כנראה שנגמר עלינו להיאבק עד הסוף. אני מאמין שנישאר בליגה, וזו גם הייתה המטרה שלנו העונה. אני רואה את הרצון של השחקנים ואת הנחישות שלהם בכל משחק וזה נוסך בי אופטימיות לקראת ההמשך".

הפועל עכו מדורגת במקום ה-12 עם 23 נקודות כשהיא במרחק 5 נקודות בלבד מהמקום ה-14, שמוביל בסיום העונה למשחקי הישרדות נגד הירידה לליגה א'.

לקראת השליש האחרון של העונה, החליטה הנהלת הקבוצה למכור מנויים למשחקים שנותרו במאה שקלים בלבד, זאת על מנת לנסות להגדיל את מספר האוהדים במשחקי הבית לקראת השלבים הסופיים והמכריעים של העונה.

הקשר דייגו ניקולאייבסקי, שלא נכלל בסגל הקבוצה בשלושת החודשים האחרונים, חתם השבוע בהפועל מרמורק מליגה א'.

ׁבית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה ממשיכה את הסיבוב השני הרע שלה כשבמחזור האחרון ספגה הפסד ליגה רביעי ברציפות, אחרי הפסד חוץ להפועל טובא/זנגריה, 3:0. המאמן ג'קי שריקי שוב נעדר ממשחק עקב התחייבויות אישיות ומי שניהל את המשחק מהקווים היה עוזרו, עמי אשכנזי.

ההפסד הרחיק את בית"ר נהריה מחלום הפלייאוף העליון, כשבתום המחזור ה-19 מדורגת הקבוצה במקום השמיני ובפער של חמש נקודות מהמקום החמישי.

מנהל הקבוצה: "אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה. מה עושים? מנצחים. ניצחון אחד יחזיר לשחקנים את הביטחון ואת הקבוצה למסלול. למרות הפער מהמקום החמישי, עדיין לא ויתרנו על הפלייאוף העליון. אנחנו מקיימים שיחות, גם קבוצתיות וגם אישיות עם השחקנים, ומקווים לחזור לעצמנו כמה שיותר מהר".

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות השיגה ניצחון חוץ חשוב אחרי שגברה על האחרונה בטבלה, מכבי ביר אל מכסור המתאוששת, 0:2. מעלות, שחסרה את צמד הקשרים בר כהן וראמי נחאס, לא הציגה משחק גדול, אבל הפגינה רוח לחימה, הקרבה והרבה מאוד נחישות. השוער הצעיר בן שטרית (17), במשחקו השלישי בקבוצה הבוגרת, מתגלה עד כה כהפתעה נעימה ומפגין ביטחון ממשחק למשחק. גם ההגנה, עם הרכש החדש בן פאר, הייתה מצוינת. מעלות אומנם סובלת מקישור חלול, אבל החלוץ איתן אדרי, מחפה על כך ומנצל כמעט כל הזדמנות לכיבוש שערים. פתיחת המשחק הייתה, כיאה למשחק תחתית, אגרסיבית, אבל כבר בדקה ה-17 מעלות נרגעה עם שער ראשון. חיים בן דוד הגביה כדור חופשי לעומק הרחבה ומור כהן, התרומם מעל ההגנה המקומית ונגח פנימה, 0:1 למעלות. המארחים, שהגיעו למשחק מעודדים אחרי שני ניצחונות רצופים, לחצו במטרה להשיג שוויון, אך התקשו לפרוץ את ההגנה הקשוחה של מעלות. מנגד, כשהיא ביתרון שברירי, מעלות התבססה בעיקר על התקפות מתפרצות. בדקה ה-80 עקצה מעלות בשנית. זה התחיל מקרן של ביר אל מכסור, הגנת מעלות הרחיקה ואיתן אדרי, השתלט על הכדור, עבר מגן מקומי, התגבר גם על השוער שיצא לקראת ומ-40 מ' שלח כדור שטוח ומדויק שהתגלגל לתוך השער, 0:2. הניצחון הרחיק את מעלות 13 נקודות מהקו האדום ושלוש נקודות בלבד מהמקום ה-13, שמוביל בסיום העונה למשחק הישרדות. המאמן ניסים שיון: "השחקנים הבינו את חשיבות המשחק והפנימו שמדובר במשחק קריטי ובאמת נתנו במגרש את כל מה שיש להם. השגנו ניצחון סופר חשוב, אבל צריך שתהיה לזה המשכיות כי אנחנו עדיין באזור הסכנה. לא הצגנו כדורגל גדול, אבל השחקנים חיפו על כך בהרבה לחימה ומשמעת וכל הכבוד להם".

אחי עכו (ליגה ב')

אחי עכו החמיצה הזדמנות פז להיצמד לצמרת הגבוהה אחרי שסיימה את משחקה הביתי נגד אחווה כפר מנדא בתיקו אפס.

אחי עכו התייצבה למשחק בסגל חסר ועם 3 מחליפים בלבד על הספסל, כשאחד מהם הוא שוער שני.

האורחים ממנדא סיימו את המשחק בתשעה שחקנים אחרי שבדקות ה-72 ו-80, ספגו שחקניה כרטיסים אדומים והורחקו. למרות היתרון המספרי, לא השכילה אחי עכו לנצל זאת כדי להשיג שער ניצחון והיא הסתפקה בנקודה שהותירה אותה במקום התשיעי בטבלה ובפער שש נקודות מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון.

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג')

משחק הבכורה של המאמן החדש של הפועל עירוני כרמיאל לירון יגר, הסתיים בשוויון דרמטי במשחק חוץ נגד הפועל צפת.

מפגש הצמרת בין השנייה בטבלה לשלישית, התחיל בהססנות מצד שתי הקבוצות והמחצית הראשונה הסתיים בתיקו ללא שערים.

מטר השערים נחת במחצית השנייה. בדקה ה-50 עלו המארחים מצפת ליתרון, 0:1. התגובה של כרמיאל הייתה מהירה וקטעה תוך שתי דקות את החגיגה המקומית, כשמוטי קדוש פרץ באגף ימין, הגביה לרחבה וסהר דהן הסתנן בין הגנת צפת ומקרוב הרשית פנימה, 1:1. בדקה ה-72 החזירה לעצמה צפת את היתרון ועלתה ל-1:2. כרמיאל לא ויתרה, נלחמה, לחצה ובדקה התשעים השיגה את השוויון המיוחל. ישראל דרור שלח כדור לעומק הרחבה וסהר דהן, בעט מתוך הערבוביה שנוצרה, לרשת, 2:2.

המאמן החדש לירון יגר, סיכם את הופעת הבכורה הראשונה בקבוצת בוגרים: "היה מאוד מרגש, בטח כשמדובר במועדון בו גדלתי ושיחקתי, אבל מהר מאוד נכנסתי לעניינים. הייתי מאושר אם זה היה נגמר בניצחון, כי שלטנו לאורך כל המשחק, אבל גם נקודה במשחק חוץ נגד יריבה חזקה שמתמודדת על העלייה, זה בסדר. לחזור פעמיים מפיגור ולהבקיע בדקה התשעים זה מעיד על אופי, ומזה אני מרוצה. הביאו אותי במטרה אחת, לעלות ליגה ואעשה את הכל כדי שזה יקרה ושהקבוצה תצליח. לא קל להגיע באמצע העונה, לקבוצה שלא אתה בנית ולא אתה זה שבחרת את השחקנים, אבל עקבתי אחרי הקבוצה, הייתי בכל המשחקים שלה העונה ואני גם מכיר את השחקנים ואת יכולותיהם. אין לי כרגע שום כוונה לשנות את הסגל הקיים, כי אני מאמין בו ואתו נרוץ. אני חושב שאיבדנו מספיק נקודות העונה, ואסור לנו לאבד עוד, אבל מצד שני, הליגה השנה די שקולה והמאבק כרגע הוא בין כמה קבוצות. לדעתי, רק בעוד 4-5 משחקים, תמונת הצמרת תתבהר יותר. כרגע, הכל פתוח והכל אפשרי, ואנחנו צריכים להתמקד בעצמנו. לעבוד קשה, להתאמן חזק ולהגיע לכל משחק בשיא הריכוז והמוכנות כדי לנצח".

הפועל נהריה (ליגה ג')

במשחק השלמה הפסידה הפועל נהריה בחוץ להפועל תרשיחא, 1:0.

השתלמות ירוקה

מאמני המכללה לכדורגל – כרמיאל, הפועלת בחסות מכבי חיפה, השתתפו בהשתלמות מאמנים במועדון החיפאי, ובין היתר עברו על תכנית העבודה השנתית של מכבי חיפה. ההשתלמות התקיימה במתחם האימונים של מכבי חיפה.
את ההשתלמות העבירו בכירי מאמני וצוות מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, במהלכה זכו המשתתפים לקבל עוד כלים כדי לתת לילדי המכללה לכדורגל את התנאים הכי טובים להתקדם ולהצליח.

מנהל המכללה לכדורגל, אבי גיסברג: "אנו מודים למכבי חיפה על ההשתלמות המעשירה ועל הידע הרב. אין ספק שתוכנית העבודה של מכבי חיפה שקיבלו המאמנים שלנו, ולפיה אנו עובדים, מציבה את המכללה לכדורגל בכרמיאל בשורה אחת עם המועדונים הבכירים בארץ. ההשתלמות  הייתה מקצועית ביותר, מגוונת ומועילה והמאמנים קיבלו הרבה חומר וידע לשפר ולהשתפר. אני שמח שכל צוות המאמנים המצוין שלנו נכח בהשתלמות ונהנה מחוויית ידע מעשירה".

 

דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 16)

הפועל אסי גלבוע – הפועל עכו, 4:1. לעכו: אליאב בן עמי, אוריאל אלביליה, רועי עקיבא ונדב אבוטבול.

ארצית (מחזור 16)

הפועל מטה אשר – הפועל מגדל העמק, 3:5. למטה אשר: תאמר סאפא – 2 שערים, אבירם נגאטי, שלו כץ דרעי ושער עצמי.

מחוזית (מחזור 14)

הפועל כרמיאל – הפועל בענה, 0:0.

נערים א'

ארצית (מחזור 16)

הפועל כפר סבא – הפועל עכו, 0:4.

הפועל כרמיאל – הפועל עפולה, 4:1. לכרמיאל: קורן קושניר.

מחוזית (15)

מג'ד אל כרום – חוסן, 1:2. לחוסן: עידו כהן.

הפועל דיר אל אסד – מכבי נהריה, 0:0.

נערים ב'

ארצית (מחזור 17)

הפועל עכו – מכבי צור שלום, 1:1. לעכו: שוהם מלכה.

מחוזית (מחזור 15)

הפועל מגדל העמק – הפועל כרמיאל, 1:2. לכרמיאל: ירין מלול.

מכבי נהריה – מ. ס. שפרעם, 1:2. לנהריה: עידו אבינועם – צמד שערים.

נערים ג' (מחזור 15)

הפועל עכו – אחי נצרת, 3:3. לעכו: אביאל בן לולו, זיו טוויזר ושליו חיים משה.

הפועל כרמיאל – מכבי נווה שאנן, 1:3. לכרמיאל: ירין מלול, יעקב ג'ובראן ואופק אוחיון.

מכבי נהריה – הפועל חדרה, 9:0.

ג'דידה/מכר – סקציה מעלות, 4:2. למעלות: ראני סיף ודניאל עאמר – 2 שערים כ"א.

 

לאן השבוע

לאומית (מחזור 22)

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל עכו (יום שני, 3.2, שעה 19:00)

ליגה ב' (מחזור 20, יום שישי, 31.1)

בית"ר נהריה – אחי עכו (שעה 13:00)

סקציה מעלות – הפועל טובא/זנגריה (שעה 12:30)

ליגה ג' (מחזור 17, יום שישי, 31.1)

הפועל נהריה – מכבי ג'דידה/מכר (שעה 11:00)

הפועל שלומי – הפועל צפת (שעה 10:00, מעלות)

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל בענה (שבת, 1.2, שעה 14:00)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות