fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל טיפסה למקום הראשון

ליגת העל: קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל רשמה במחזור האחרון ניצחון כפול על הפועל גליל תחתון ומכבי נתניה, ועלתה זמנית לראש הטבלה
תפסו ראש. המאמנת איריס שטיין (במרכז) עם שלי גלמן וקרינה אדמסקי

גברים (ליגת על)

הישגי כרמיאל רשמה במחזור האחרון את הפסד הליגה השני שלה העונה כשנכנעה במשחק חוץ לאלופת המדינה, עירוני גבעתיים, 4:1. את הניצחון היחיד שלה במפגש רשם גל פרפל, שניצח את יריבו, 0:3. בשאר המפגשים מול שחקני גבעתיים, הפסידו שחקני כרמיאל, שבתום ארבעה מחזורים מדורגים במקום הרביעי בטבלה עם 6 נקודות.

במחזור הקרוב תצא הישגי כרמיאל למשחק חוץ נוסף, הפעם נגד הפועל נוף הגליל (יום שלישי, 3.12).

נשים (ליגת על)

הישגי כרמיאל 1 ממשיכה להוליך בראש הטבלה אחרי שבמחזור האחרון הוסיפה למאזנה שני ניצחונות. במפגש הראשון היא גברה על הפועל גליל תחתון, 1:3. שלי גלמן ניצחה במפגש הראשון, 0:3, אך קרינה אדמסקי הפסידה במפגש השני, 3:2. גלמן ואדמסקי, ניצחו במפגש הזוגות, 2:3 והחזירו לקבוצתן של היתרון. גלמן, שניצחה במפגש הרביעי, 1:3, הבטיחה לכרמיאל את ההכרעה במשחק.

במשחק השני ניצחה כרמיאל 1 את מכבי נתניה, 0:3, אחרי ניצחונות של אדמסקי (1:3), גלמן (0:3) ואדמסקי וגלמן בזוגות (1:3).

הישגי כרמיאל 1 אומנם מדורגת כרגע בפסגה עם 11 נקודות, אך יש לציין שיש לה גם שלושה משחקים עודפים משאר הקבוצות בליגה.

הישגי כרמיאל 2, הפסידה בשני מפגשיה, נגד גליל תחתון ונגד נתניה, בתוצאה זהה, 3:1. במשחק נגד נתניה השיגה כרמיאל ניצחון אחד, במפגש הזוגות, בו גברו ניקול רפין ואמילי קליין על יריבותיהן (1:3). בשאר מפגשי היחידים, הן נוצחו. במשחק השני נגד גליל תחתון, הייתה זו אמילי קליין, שניצחה במפגש הראשון את יריבתה, 0:3, אך בשאר המפגשים הפסידו הכרמיאליות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות