fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צה״ל ומשרד הביטחון החלו בחלוקת אמצעי לחימה ומכולות ציוד לכוחות הגנת היישוב (כיתות כוננות) ביישובי הצפון.

צילום: דובר צה״ל.

במהלך השבועות הקרובים תושלמנה הצבת המכולות בפיקוד הצפון וחלוקת הציוד לכיתות הכוננות ביישובים נוספים.
חלוקת אמצעי הלחימה לכוחות הגנת היישובים במרחב הצפון נעשית במקביל לחלוקה ליישובי עוטף עזה כחלק מתוכנית ״משיב הרוח״ לחיזוק כיתות הכוננות והיישובים בגבולות.

כל יישוב עתיד לקבל נשקים, אפודים קרמיים וקסדות שנרכשו ונבדקו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בנוסף, בהמשך יחולקו גם ציוד רפואי ולוגיסטי נוסף.

תכנית הרכש וההצטיידות מבוצעת בהובלת המנהלת המטכ"לית לשיקום היישובים באגף התכנון של צה״ל, פיקוד הצפון, זרוע היבשה, פיקוד העורף, יחד עם מנהלת 'אופק צפוני' במשרד הביטחון וגופי הביצוע במשרד- מנהל הרכש, אגף ההנדסה והבינוי והיחידה להתיישבות. במקביל לרכש הציוד, יאומנו כיתות הכוננות ביישובי הצפון בהתאם לתוכנית שנבנתה בצה"ל לשם כך.

מדברי מפקד מכלול עורף פיקוד הצפון, תא״ל (מיל׳) אלון פרידמן:
״כחלק מהמאמץ המתמשך לחזק את קו ההגנה בצפון, התחלנו בביצוע חלק משמעותי בתהליך ההצטיידות של כיתות הכוננות בגזרה. חברי כיתות הכוננות מפגינים איתנות וחוסן רב, ואנחנו גאים לעמוד יחד איתם בהגנה על גבולה הצפוני של מדינת ישראל. אנו מבינים את גודל השעה והאחריות שמוטלת על כתפינו, ומצויים במוכנות גבוהה מאוד לאורך הגבול ובישובים״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות