fbpx

נקבע מותו של אחד הפצועים מהפיגוע בכרמיאל. הפצוע השני במצב בינוני-קשה

הפצוע הגיע לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, שהחלו בשטח ונמשכו בחדר ההלם, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. גורמים ביטחוניים מאשרים כי המחבל הוא ערבי ישראלי מיישוב סמוך לכרמיאל
זירת הפיגוע בקניון חוצות בכרמיאל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
זירת הפיגוע בקניון חוצות בכרמיאל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

במרכז הרפואי לגליל נקבע לפני זמן קצר מותו של אחד הפצועים, שהובא במצב אנוש מפיגוע הדקירה בכרמיאל.

הפצוע הגיע לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, שהחלו בשטח ונמשכו בחדר ההלם, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו.

הפצוע השני הוכנס במצב בינוני עד קשה לחדר ההלם, שם יוצב מצבו, ובהמשך הועבר לאשפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי.

ממד"א נמסר: "היום (רביעי), בשעה 11:55, התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א על פיגוע דקירה בקניון חוצות כרמיאל. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום, הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א רכובים על אופנועים".

האזינו לשיחה שהתקבלה במוקד מד"א שניות אחרי הפיגוע >>>כאן<<<

עוד נמסר בהודעת מד"א, כי החובשים והפרמדיקים של מד"א החלו מיד בביצוע פעולות רפואיות ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שני נפגעים: פצוע כבן 20, במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, שבהמשך, כאמור, נקבע מותו. פצוע נוסף, כבן 20, פונה לבית החולים במצב קשה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון ובהכרה מלאה.

זירת הפיגוע בכרמיאל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
זירת הפיגוע בכרמיאל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

חובש רפואת חירום במד"א, רן מושקוביץ, שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "כשהגעתי למרכז המסחרי, המאבטחים הובילו אותי לקומה השנייה. ראיתי שני פצועים, צעירים, כבני 20, שוכבים עם פציעות חודרות בסמוך לדוכנים, כשאחד מהם מחוסר הכרה. התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצוע פעולות החייאה בפצוע שהיה מחוסר הכרה. תוך כדי טיפול רפואי הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה כשהוא בהכרה".

צפו ברגעי הפיגוע כפי שתועדו במצלמות האבטחה >>>כאן<<<

חובש רפואת חירום במד"א דוד בסודו סיפר: "הגענו לזירת האירוע וראינו שני פצועים כבני 20 שכובים על הרצפה, אחד מהם היה במצב אנוש עם פצעי דקירה בצוואר והחלנו לבצע בו פעולות החייאה, תוך שאנחנו נלחמים על חייו. הפצוע השני היה בהכרה עם דקירות בפלג גופו העליון והוגדר במצב קשה. שני הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה".

גורמי ביטחון מאשרים, כי המחבל, שחוסל על ידי אחד הפצועים בזירת האירוע, הוא ערבי ישראלי מיישוב סמוך לכרמיאל. אחיו נעצר לחקירה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות