fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירי נ"ט בוצע לעבר שתולה: הרוג בן 40 ושלושה פצועים פונו לביה"ח (וידאו)

ירי טיל נ"ט בוצע לעבר אתר בנייה בישוב שתולה בגבול הצפון. מד"א עדכנו כי אחד הנפגעים (בן 40) מת מפצעיו. עוד 3 נוספים מטופלים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. מדובר צה"ל נמסר: "בוצע ירי נ"ט לעבר כוח צה"ל שפעל בגבול לבנון. בתגובה, צה"ל תוקף מטרות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה."
ירי נ"ט בוצע לעבר שתולה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו מוקדם יותר (ראשון) של גבר כבן 40 שנפגע מהירי ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, 3 פצועים בהם: 2 גברים כבני 40 במצב בינוני ו-1 במצב קל.

חובש בכיר במד"א דור וקנין סיפר: "קיבלנו קריאה על פצועים ומיד יצאנו למקום על מנת להעניק טיפול רפואי. תוך כדי נסיעה שמענו קולות פיצוץ ונכנסנו מיד למיגונית. ברגע שהתאפשר המשכנו בנסיעה עד שהגענו לזירת האירוע. גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו. 3 פצועים נוספים הובאו אלינו לחבירה על ידיי כוח רפואה צבאי כש-2 במצב בינוני ו-1 במצב קל. תוך כדי הטיפול הרפואי העברנו אותם לניידות טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותם לבית החולים."

סינק חובש בכיר במד"א דור וקנין:

צפו בתיעוד זירת האירוע: 

 

ראדי חאדד נהג אמבולנס איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר כבן 40 שלמרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע לשני גברים (בגילאי 40) שנפצעו בינוני ולגבר נוסף שנפצע קל".

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי: "הובאו שלושה אזרחים פצועים. שניים מהם, במצב בינוני (פגיעות רסיסים), הוכנסו לחדר ההלם. פצוע שלישי, הסובל מפגיעת הדף, עובר בדיקות בחדר המיון."

ירי נ"ט בוצע לעבר שתולה | צילום: איחוד הצלה

מדובר צה"ל נמסר כי: "בוצע ירי נ"ט לעבר כוח צה"ל שפעל בגבול לבנון. בתגובה, צה"ל תוקף מטרות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה."

כוחות משטרה וחבלני המשטרה מטפלים בזירה והציבור מתבקש להימנע מהגעה למקום.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר, שלח מסר לתושבים: תושבי ותושבות מטה אשר יקרים, שבוע חדש מתחיל והשעות והימים מתערבבים אצל כולנו. אנחנו פותחים את השבוע הזה עם קושי אדיר, כולל טיל נ"ט שכבר נורה הבוקר לעבר שתולה ונפגעים ובמקביל עצב גדול עם 2 הלוויות שיתקיימו היום של 2 פרחים שנקטפו מאיתנו: זיו פרנקל ולין דפני שיקברו זו לצד זו בעין המפרץ ולבנו דואב. אנו עוברים מאירוע בטחוני אחד למשנהו ובכל ישוב אנו רואים את כתות הכוננות שלנו, את הכוחות הפרוסים בשטח ואני יודע שהתחושות קשות והעצבים מתוחים. אני פועל ללא לאות מול הממשלה ומול כל הגורמים האפשריים לקבלת פתרונות כספיים עבור תושבים שהתפנו מישובים צמודי גדר ואני מבין שהבקשה שלי שלא לחזור לבתים אחרי שבוע שלם היא בקשה לא פשוטה ולכן אני מבקש שוב אורך רוח וסבלנות כי אין לנו ברירה. תהיו חזקים. אמשיך לעדכן אתכם."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות