fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיזבאללה לקח אחריות: 4 לוחמי צה"ל נפצעו מפיצוץ בגבול הצפון

על אף הודעת חיזבאללה ולקיחת אחריות שהפעיל מטען נגד כוחותינו בשטח לבנון - בצה״ל טרם מתייחסים לטענה ואף אומרים: בודקים לעומק את האירוע מה מקור הפיצוץ. מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר: "אחד הפצועים במצב קשה, שניים נוספים מוגדרים במצב קל-בינוני וחייל נוסף במצב קל. "
מלחמה: חרבות ברזל - לוחמי צה"ל בגבול לבנון | צילום: דובר צה"ל

במהלך פעילות מבצעית במרחב גבול הצפון הארץ הלילה, לוחם צה"ל נפצע באורח קשה, שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח בינוני ולוחם נוסף נפצע באורח קל, מפיצוץ שאינו ידוע מה מקורו, כך הותר לפרסום על ידי דובר צה"ל.

חיזבאללה קיבל אחריות וטען כי הפיצוץ כתוצאה ממטענים שהניח באזור הגבול.

בצבא הוסיפו כי הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, משפחותיהם עודכנו והאירוע מתוחקר. מדובר בכוח של לוחמים מיחידות סיירת גולני ויחידת ההנדסה המובחרת יהל"ם, שפעלו באזור הגזרה המערבית של גבול הצפון. הפצועים פונו במסוק תוך כדי טיפול רפואי.

גורמים בצה"ל מציינים שנסיבות הפיצוץ יכולות להיות מעלייה של הכוח על מוקש ישן או נפל של פגז / רקטה / אמל"ח אחר. בשנה שעברה נפצעו לוחמים מפיצוץ בכלי הנדסי של צה"ל שעלה על מוקש ישן בגבול הצפון.

סגן מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד"ר צבי שלג, על מצב הפצועים שהגיעו לביה"ח: "למרכז הרפואי לגליל הגיעו במהלך הלילה ארבעה לוחמי צה"ל, אחד במצב אנוש ושלושה במצב קל עד בינוני. החייל שמצבו אנוש הוכנס באופן בהול לניתוח חירום להצלת חייו. בתום הניתוח הועבר למחלקה לטיפול נמרץ כללי, שם הוא מאושפז במצב קשה ויציב, מורדם ומונשם".

צפו: 

צילום: המרכז הרפואי לגליל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות