fbpx

הפיגוע בכרמיאל: הוארך בשמונה ימים מעצרם של אחיו, אחותו ואמו של המחבל

במשטרה נבדק החשד, לפיו השלושה ידעו על כוונת בן המשפחה לבצע את הפיגוע. לאחותו של המחבל, ג'ואן, מיוחסת עבירה של סיוע לרצח כמעשה טרור. ראש המועצה המקומית נחף גינה את הפיגוע
הפיגוע בכרמיאל, המחבל ג'ואד רביע | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הפיגוע בכרמיאל, המחבל ג'ואד רביע | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שופט בית משפט השלום בנצרת, דורון פורת, האריך היום (חמישי) בשמונה ימים את מעצרם של אמו, אחיו ואחותו של המחבל ג'ואד רביע מהכפר נחף, שביצע אתמול את הפיגוע בקניון חוצות בכרמיאל. לאחותו של המחבל, ג'ואן, מיוחסת עבירה של סיוע לרצח כמעשה טרור.

בפיגוע בכרמיאל נרצח סמל אלכסנדר (סשה) יקימינסקי, בן 19 מנהריה. סמל נתן שמעון, שהיה עימו, נפצע באורח קשה. המחבל רביע, בן 20, הגיע לקניון ברגל מכפרו נחף, כשהוא חמוש בסכין, דקר את החיילים, וחוסל.

סמל אלכסנדר יקימינסקי ז"ל | צילום: דובר צה"ל
סמל אלכסנדר יקימינסקי ז"ל | צילום: דובר צה"ל

אחותו של המחבל, ג'ואן, שעובדת בחנות בגדים בקניון, ואחיו, סלאח, שנכח במקום, נעצרו. אם המשפחה, ספא, נעצרה בפשיטה של המשטרה על בית המחבל. במשטרה נבדק החשד, לפיו השלושה ידעו על כוונת בן המשפחה לבצע את הפיגוע.

ראש מועצת נחף, מוחמד זורי, פרסם אתמול הודעת גינוי על הפיגוע: "עצוב בזוי ונתעב המעשה הרע אשר חווינו באזור הנפלא שלנו. המועצה המקומית נחף וכל תושבי הכפר מגנים באופן ברור ונחרץ את המעשה אשר ביצע תושב הכפר בקניון בכרמיאל. אנחנו מחזקים את ידי המשטרה לחקור באופן יסודי ועד תום את המקרה והנסיבות אשר הובילו את המבצע לבצע את מעשהו. אנו מנחמים את משפחת החייל שנרצח, ומתפללים לבורא עולם להחלמתו של החייל הפצוע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות