fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום שמו של החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום

בית משפט השלום בעכו התיר לפרסם את שמו ותמונתו של וואלא ג'מאל רובין חלאילה (34) החשוד המרכזי ואב ילדיה של הנעדרת ספיר נחום מעכו. זהו היום השישי לחיפושים אחריה אשר מתמקדים באזור הכפר איבטין הסמוך לקרית אתא.
החשוד וואלא חלאילה ברצח ספיר נחום ז"ל מעכו | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

בית משפט השלום בעכו התיר לפרסום היום (שלישי) את שמו של בן זוגה של הנעדרת ספיר נחום מעכו, שחשוד במעורבות בהיעלמותה. החשוד הוא וואלא ג'מאל רובין חלאילה, בן 34, שריצה בעבר עונש מאסר של 12 שנים בגין עבירות סמים ואלימות.

ספיר נחום (24) יצאה מהגן של בתה בעכו ביום חמישי האחרון ומאז נעלמו עקבותיה. החיפושים אחריה מתמקדים באזור היישוב איבטין הסמוך לקרית אתא, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשטרה. מפקד תחנת עכו במשטרה, סנ"צ ניר ג'מבר, אמר אתמול בתדרוך לתקשורת: "הנחת העבודה היא שספיר עדיין בחיים".

ספיר היא אם לפעוטה כבת שנתיים ותינוק בן 8 חודשים וזהו היום ה-6 לחיפושים אחריה: משטרת ישראל באמצעות עשרות שוטרים, מתנדבים, תוך הפעלה ושימוש באמצעים מיוחדים כגון מסוק, רחפנים, פרשים, כלבים ועוד ממשיכה במאמצי החיפוש אחר הנעדרת ובימים האחרונים נסרקו שטחים רבים בגזרת מחוז חוף הכוללים צמחיה סבוכה, בורות ומקומות מסתור.

החיפושים ממשיכים אחר הנעדרת ספיר נחום בת ה-24 מעכו | צילום: דוברות המשטרה

היום ממשיכים החיפושים בתאי שטח נוספים בגזרת המחוז אשר טרם נסרקו זאת לצד פעילות חקירתית מאומצת של חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף בחקירה הנתונה תחת צו איסור פרסום ומבוצעת ע"י עשרות חוקרים מיומנים.

בשל הפרסום הנרחב, המשטרה מקבלת מעת לעת דיווחים מאזרחים הטוענים כי הבחינו בנעדרת במקומות שונים אולם עד כה היא טרם אותרה. כל בדל מידע המתקבל מהחקירה ומאזרחים נבדק עד תום.

לבקשת היחידה החוקרת, בית משפט השלום בעכו התיר היום (ג') פרסום פרטיו ותמונתו של החשוד, וואלא ג'מאל רובין חלאילה בן ה-34, בחשד לקשירת קשר להיעלמותה של הנעדרת ספיר נחום מעכו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות