fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורות טובות ממחלקת הקורונה ברמב"ם: יותר מרבע מהחולים החלימו

אחד החולים ששוחררו היום הוא רון גלאס מהיישוב גילון במשגב. את היציאה מהמחלקה הוא עשה בחולצה שהכינו בני משפחתו ועליה הכיתוב: "רון גלאס – 27 בצוות הקורונה"
חולצה ייחודית. רון גלאס משתחרר מבית החולים | צילום: דוברות רמב"ם
חולצה ייחודית. רון גלאס משתחרר מבית החולים | צילום: דוברות רמב"ם

בשורות טובות ממחלקת הקורונה ברמב"ם: לפי נתונים אשר נאספו היום, ראשון, במחלקת כתר, יותר מרבע מהחולים החלימו ושוחררו לביתם. אחד מהם הוא רון גלאס מהיישוב גילון במשגב.

מאז נפתחה המחלקה ברמב"ם, טופלו בה 35 חולים מאובחנים. מתוך אותם המטופלים, שמונה נבדקו ונמצאו בריאים ושוחררו לביתם, ארבעה שוחררו לבית מלון ושניים לבידוד בית.

ביום שישי האחרון נפטר המטופל הראשון במחלקת הקורונה של רמב"ם, שאול פרחי, בן 73 במותו. בת זוגו, פנינה (פיקי), אשר מאושפזת אף היא במחלקה, שהתה לצידו ברגעיו האחרונים.

בשורות טובות ממחלקת הקורונה ברמב"ם. גלאס משתחרר | צילום: דוברות רמב"ם
בשורות טובות ממחלקת הקורונה ברמב"ם. גלאס משתחרר | צילום: דוברות רמב"ם

27 בצוות הקורונה

הבוקר שוחררו ממחלקת כתר לבתיהם שני מטופלים שהחלימו.

אחד מהם הוא רון גלאס, תושב היישוב גילון במשגב,ששהה ברמב"ם 19 יום. עם צאתו מבית החולים הוא ביקש להודות לצוות המטפל במחלקת כתר: "תודה רבה לכל הצוות שדאג וטיפל לילות כימים. זו הייתה תקופה ארוכה וטובה. מאחל לכולם שנסגור את המחלקה הזו בקרוב".
את היציאה מהמחלקה עשה כשהוא לבוש בחולצה שהכינו בני משפחתו במיוחד לרגע הזה ועליה הכיתוב: "רון גלאס – 27 בצוות הקורונה".

תינוקת במצב קל

עוד נמסר מרמב"ם, כי לפני שלושה ימים הגיעה לבית החולים תינוקת בת חודשיים תושבת הצפון שנמצאה חיובית לקורונה, עם חום קל. היא נדבקה מקרוב משפחה חולה. יחד עם זאת, הוריה שהיו לצידה כל הזמן, לא נדבקו.
אחרי שלושה ימי אשפוז במחלקת ילדים בחדר לחץ שלילי מבודד הועברה התינוקת במצב מצוין, ללא חום או תסמינים להמשך בידוד במלון בתל אביב.

צפו: רון גלאס מודה לצוות שטיפל בו. מרגש:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות