fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אם חשודה בתקיפת מחנכת בבי"ס 'הסביונים' במעלות. הסתדרות המורים תשבית מחר את הלימודים לשעתיים

הסתדרות המורים תשבית מחר את הלימודים לשעתיים בבי"ס 'מיצפור הסביונים' במעלות בעקבות אלימות של אם כלפי אחת המורות. המחנכת פונתה באמבולנס למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהיא סובלת מלחצים בחזה וקשיי נשימה. הוגשה תלונה במשטרה.
עיריית מעלות תרשיחא | צילום: דוברות עיריית מעלות
עיריית מעלות תרשיחא | צילום: דוברות עיריית מעלות

בעקבות מקרה אלימות פיזית ומילולית של אם החשודה שתקפה את אחת המורות. בית הספר יפתח מחר (19.9.22) בשעה 10:00.

בעקבות המקרה החמור, מחר (שני) בשעות הבוקר תיערך אסיפת הסברה לצוות החינוכי ע"י יו"ר ראש סניף הסתדרות המורים נהריה והגליל המערבי, אריאלה רדעי.

על פי הסתדרות המורים: "האם המדוברת לא הייתה שבעת רצון מטיפול המחנכת בבנה. היא הגיעה לשטח בית הספר היום, משכה למחנכת בשערה, דחפה וגידפה אותה. המחנכת פונתה באמבולנס לבית חולים נהריה כשהיא סובלת מלחצים בחזה וקשיי נשימה."

הוגשה תלונה במשטרה. והאירוע בבדיקה.

יו"ר סניף נהריה והגליל המערבי, אריאלה רדעי גינתה בחומרה את האירוע: "אנחנו לא נעבור בשתיקה על אירועים כאלו. נחצו כאן קווים אדומים שצריכים לעורר את כל מי שקשור במערכת החינוך. אנחנו מגלים אפס סובלנות לכל סוג של אלימות כלפי צוותי הוראה".

תגובת עיריית מעלות תרשיחא: "עיריית מעלות תרשיחא, ראש העיר ומנהלת אגף החינוך, מגנים בכל תוקף ובאופן חד משמעי את מקרה האלימות המזעזע שבוצע כנגד מחנכת מבית הספר מצפור הסביונים ע״י אמו של אחד התלמידים. אין שום מקום לתופעת האלימות בכותלי בית הספר כנגד צוותי ההוראה ואף בקרב התלמידים ואין זה משנה מה המניעים העומדים מאחריה. אנו מצרים על המאורע המיותר הזה ונמשיך לחנך את ילדנו לאחווה, סבלנות וכבוד הדדי. בעקבות הטענות שהעלתה האם אודות האירוע בבית הספר מצפור סביונים, העירייה מבקשת להבהיר בזאת כי אנו רואים בחומרה רבה את התיאורים כפי שתוארו בפוסט שהעלתה האם. מינהל החינוך בעירייה, מנהלת האגף, המפקחת מטעם משרד החינוך, מקיימים תחקיר מלא ומקיף אודות האירוע. גם גורמים בכירים במשרד החינוך במחוז הצפון מעורבים בעניין. אנו נמתין לתוצאות הבדיקה בטרם נסיק מסקנות והפקת לקחים."

תגובת האם על האירוע: "גם אני אמרתי – לי זה לא יקרה" >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות