fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקי קרח: שחקן ממעלות חתם בליגת המכללות בארה"ב

מארק רבניאגה (21), הצטיין בעונה שעברה בקבוצת נורט איגלס קולורדו מליגת הפיתוח, וכעת חתם בקבוצת וורצ'סטר מליגת המכללות

מארק רבניאגה (21), שחקן מועדון ההוקי קרח מונפורט מעלות, חתם באוניברסיטת וורצ'סטר סטייט מליגת המכללות היוקרתית בארה"ב.

מארק, בנו של מאמן קבוצת ההוקי קרח של מעלות והמנהל המקצועי של נבחרות ישראל אדוארד רבניאגה, משחק בתפקיד הפורוורד, הצטיין בעונה האחרונה בקבוצת נורט איגלס קולורדו, המתמחה בפיתוח שחקנים צעירים עד גיל 21, עם 22 שערים ו-32 אסיסטים. מארק, שהתחיל את דרכו בקבוצת ההוקי קרח של מעלות תחת שרביטו של האב אדוארד, בלט בכישרונו כבר מגיל צעיר ולזכותו 39 הופעות בנבחרות ישראל השונות, במהלכן כבש 37 שערים וחילק 19 אסיסטים.

מארק: "אני מודה למאמן שלי בקבוצת קולורדו ולקבוצה עצמה שנתנה לי את ההזדמנות להוכיח את יכולתי וסייעה לי בשיפור היכולות ובמוכנות להתקדם לליגה הבכירה. הם גם עזרו לי בבחירת הקבוצה, שהיא המקום הטוב ביותר עבורי".

מאמן קולורדו, סטיב האדון: "אנו גאים על מעברו של מארק רבניאגה לליגת המכללות ומתרגשים מאוד בשבילו. מארק נמצא אצלו רק שנה אחת, אבל השפעתו הייתה משמעותית מאוד עבורנו, והוא סיים כמלך השערים של הקבוצה. מארק הוא אחד השחקנים הצעירים הכישרוניים בגילאים האלה ואני בטוח שתהיה לו הצלחה גם בליגת המכללות. אני רוצה להודות לו על ההשקעה הגדולה שלו למען הקבוצה שלנו בשנה האחרונה ומאחל לו הצלחה רבה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות