fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדומים מבושה: הפועל עכו הודחה מגביע המדינה

קבוצתו של המאמן אלי כהן, נכנעה להפועל אדומים אשדוד מליגה א', בהדרכת המאמן חיים לוי, שכזכור הציל בעונה שעברה את עכו מירידה, אך לא זכה לקרדיט הראוי
הפנים אומרות הכל. עלא ג'עפר מהפועל עכו, מתוסכל צילום: אדריאן הרבשטיין

גביע המדינה: חיים לוי העיף את הפועל עכו

צדק פואטי. כך ניתן להגדיר את הפסדה של הפועל עכו, כבר בסיבוב הראשון במסגרת גביע המדינה, והדחתה על ידי קבוצה מליגה נחותה יותר: הפועל אדומים אשדוד מליגה א' עם המאמן חיים לוי.

תזכורת קטנה למי ששכח: בשלהי העונה שעברה, הוזעק המאמן חיים לוי להציל את הפועל עכו מירידה לליגה א'. לוי עמד במשימה, הפועל עכו שרדה בליגה הלאומית, אבל משום מה, החליטו חברי הנהלת הקבוצה העכואית שחיים לוי לא מספיק טוב לקבל קרדיט לעונה נוספת והביאו את אלי כהן, שלא ממש הצליח בשנים האחרונות.

רצה הגורל, והסיבוב הראשון של הפועל עכו בגביע המדינה זימן לה מפגש חוץ נגד הפועל אדומים אשדוד מליגה א', עם המאמן חיים לוי.

זה נגמר בביזיון של הקבוצה העכואית שנחלה הפסד, 2:0, ועפה מהגביע.

מי שחזה במשחק לא הופתע. הפועל עכו הייתה חלשה מאוד ואשדוד, שהייתה הרבה יותר דומיננטית, ניצחה בצדק.

המאמן חיים לוי: "אני לא עצוב על הפועל עכו אלא שמח בשביל אשדוד. שיחקנו כמו גברים והגיע לנו לנצח".

החלוץ עזאת חלאילה, שנפצע בדקה ה-32 והוחלף, סובל מפריקה של עצם הבריח וצפוי להיעדר בתקופה הקרובה. מדובר במכה קשה לחוליית ההתקפה של הפועל עכו, שגם ככה לא פורייה במיוחד.

חלאילה: "הכאב שלי כפול, גם מההפסד וגם מהפציעה ומהעובדה שאני לא יודע כמה זמן איעדר ושלא אוכל לעזור לקבוצה. זה ממש מסתכל. אני מקווה שנצליח להתאושש מההפסד בגביע, כי מדובר במכה מוראלית לא קלה". חלאילה הופתע לקבל הודעת תמיכה והחלמה מהירה ממאמנה של אשדוד, חיים לוי, שהיחסים עמו בעונה שעברה היו לא טובים. חלאילה: "אחרי מה שהיה לנו בעונה שעברה, לא ציפיתי ממנו לקבל הודעה כזאת, אבל זה רק מעיד שהוא התעלה והוכיח אנושיות".

בהפועל עכו התקשו לקבל את ההדחה מהגביע ועוד לקבוצה מליגה א', ולראשונה העונה רמזו כי מעמדו של המאמן אלי כהן, כבר לא חזק ויציב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות