fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זליג אהרונוביץ: "הבן שלי יהיה כוכב"

זליג אהרונוביץ, מאמן מנטלי לביצועי טופ ואיש תקשורת מאזור הצפון, החל לאחרונה ליצור ולהגיש את הפודקסט "הבן שלי יהיה כוכב", בו הוא מארח הורים לספורטאים, אנשי מקצוע והורים לילדים במגוון אזורי חיים, שעשו ועושים דרך מעשית להצלחה מיידית, בעידן העולם התחרותי במשחק החיים
זליג אהרונוביץ: "הבן שלי יהיה כוכב"

זליג אהרונוביץ (58) הוא איש תקשורת וספורט מוערך למעלה משלושה עשורים, מנהל ועורך בכיר, מנטור לחיים ומגיש מהדורת הספורט "פליימייקר – אהרונוביץ עושה משחק" בפייסבוק לייב וביוטיוב, תחת הפלטפורמה הדיגיטלית של רדיו חיפה.

דומה כי זליג חזר לקדמת הבמה לאחר שהחלים ממחלת הסרטן בה לקה לפני כחמש שנים, אך הפעם עם כובע שונה, כמאמן מנטלי, כדי להשפיע ולעשות טוב לאחרים ולעולם. הוא ממשיך בהתפתחות האישית שלו אותה החל לפני כ-3 שנים ומסמן עוד וי על מטרה שהציב לעצמו לפני כשנתיים, להפיק את הפודקסט "הבן שלי יהיה כוכב".

"הרעיון שעומד מאחרי 'הבן שלי יהיה כוכב' הוא שבכל פרק ניתן יהיה לצלול לעבר המשברים וההצלחות שחוו הורים עם ילדיהם, כך שמידי שבוע המאזינים מקבלים הצצה נדירה לעולמם המנטלי של ילדים שפרצו דרך להישגים שלהם, כדי להפוך לווינרים, ועל הדרך, לפתח לעצמם זהות של האדם השלם", אומר זליג אהרונוביץ, מאמן מנטלי באזור הצפון שעובד עם ספורטאים, מנהלים, שכירים, עצמאים ועוד.

יצוין כי, מספר האזנות צובר תאוצה מפרק לפרק וכבר בפרקים הראשונים ניתן לשמוע עד כמה המרואיינים בפודקסט משתפים פעולה, ומתרגשים לספר איך זה משפיע מבחינה מנטלית על כלל המשפחה, שלעיתים קורסת מול המציאות.

ראוי לציין כי, בין המרואיינים הראשונים ניתן למצוא את המאמן המנטלי הבינלאומי, איתן עזריה, שנותן כלים מעשיים להורים, כדי שיוכלו לוודא שהם לא החסירו מילדיהם כלום, בכדי שיממשו את הפוטנציאל שטמון בהם במלואו. בפרק המרתק עלתה שאלה מאוד מהותית:  "של מי החלום הזה – של הילד או של ההורה?" ואיתן, בדרכו הייחודית ולאור הניסיון העצום שיש לו באימון המנטלי, כבעלים של בית הספר לאימון מנטלי, כסופר, מרצה ויוצר הפודקסט "הביולוגיה של הווינרים", מסביר בפרק הזה איך ההורה יכול לסייע לילד, גם ליהנות מהחיים וגם להתנהל עם ביטחון עצמי רב, כדי להצליח במשחק החיים. בנוסף, עזריה מסביר איך ניתן להקנות לילדים ערכי מצוינות בתחומי חיים שונים, כולל הצצה נדירה לחייו האישיים עם אשתו ליב והבנות המקסימות, שכבר בגיל מוקדם כל כך סופגות את כל התובנות מבית.

אז על מה מדברים בפרקים? ממה הורים צריכים להימנע כדי שהילדים שלהם יהיו מאושרים, בריאים, אסרטיביים, עם אופי חזק ויציב, ואיך לא להיגרר תחת לחץ חברתי. ומעל הכל, שיחזרו תמיד הביתה עם חיוך על הפנים. וגם, איך מפתחים בילדים חוסן מנטלי, איך מעלים את הביטחון העצמי, איך מגדירים מטרות ויעדים שרוצים להשיג.

בין המרואיינים הנוספים עד כה בפודקסט, שחמישה פרקים ממנו שוחררו לאוויר העולם: קרן לוי, מאמנת אישית ואימו של כדורגלן קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה, מאור לוי. בתיה סער, אימו של כדורגלן קבוצת הבוגרים מכבי חיפה, בן שהר. קובי פדידה, אביהם של כדורגלן קבוצת הבוגרים של הפועל חדרה, סער פדידה ואחיו התאום רותם שמשחק בליגת המכללות בארה"ב, ופרק אישי של זליג אהרונוביץ, שאמר השבוע: "כמאמן מנטלי לכדורגלנים, אני מאמין שלכל ילד מגיעה תמיכה הכי טובה בדרך להצלחה שלו. בפרקים שכבר עלו, ההורים קיבלו כלים איך לאפשר לעצמם ולילדיהם להסיר את המגננות, החששות ותחושת חוסר האונים שלהם. לא רק בכדורגל אלא גם באזורי חיים נוספים. וגם, טיפים על הדרך הכי טובה ללמוד מהורים שעשו את זה, הורים שיודעים דבר או שנים ומוכנים לשתף את המאזינים בתובנות שלהם לאורך השנים. נכון לעכשיו אנחנו על סף פרק מס' 6 וצפויות הפתעות עם המרואיינים הבאים שאוטוטו יעלו לאוויר, יש למה לצפות".

כאמור, נכון לעכשיו הפרקים זמינים להאזנה בספוטיפיי אך כבר בקרוב כל הפרקים יהיו זמינים להאזנה גם ביוטיוב ואפל פודקסט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות