fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעד הגברת

צ'רקס מצביע יפעת שאשא ביטון לראשות הממשלה. בכאוס שקיים היום בתהליך קבלת ההחלטות, שאשא ביטון היא מגדלור של הגיון ושפיות ניהולית. בעידן שלנו זה סוג האנשים שצריך לנהל אותנו
יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון בביקור במוקד מד"א | צילום: דוברות מד"א
יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון בביקור במוקד מד"א | צילום: דוברות מד"א

תארו לכם שאתם קמים מחר בבוקר ומגלים שהגברת יפעת שאשא ביטון היא ראש הממשלה. מה תעשו, תרדו מהארץ? מה תעשו, תפחדו? ממש לא.

בתחילה זה ייראה לכם מוזר שאין לה הילה ביטחונית כמו לברק ונתניהו, אבל לאט-לאט תתחילו להתרגל ותראו שהשמיים לא נופלים, ואחרי שלושה חודשים פתאום תראו שעקומת מחלת הקורונה בירידה וגם הכלכלה זזה בהתאם. פתאום תגלו ניהול אזרחי פשוט ללא פוליטיקה של טריקים ושטיקים. פתאום תגלו שגם הפרויקטור גמזו יכול לעבוד ולנהל את המאבק במגפה, כי נותנים לו גיבוי על פי נתונים מדעיים ולא על פי גחמות פוליטיות של מגזר כזה או אחר. פתאום נהיה מדינה קצת יותר מסודרת, קצת פחות כאוטית, ממש כמו בניו זילנד ובדנמרק שגם אותן מנהלות נשים בגילאי 50-40, עם ניסיון, אמביציה, ובעיקר שכל ישר ואזרחות מופתית.

בכאוס שקיים היום בתהליך קבלת ההחלטות, יפעת שאשא ביטון היא מגדלור של הגיון ושפיות ניהולית. בעידן שלנו זה סוג האנשים שצריך לנהל אותנו. פתאום תגלו שבהנהגתה של הגברת ביטון, החמאס לא שוכב על הגדרות והאיראנים לא תוקפים בטילי שיוט. להיפך, יכול להיות שבישיבות ביטחוניות היא מביעה עמדה אזרחית, שכל ישר ופתרונות אזרחיים לבעיה של עזה, שהיא כבר מזמן לא בעיה בעלת פתרון צבאי. פתאום תגלו שאפשר לנהל במקביל גם את המגפה הבריאותית וגם את זו הכלכלית ושאין צורך בסגרים כלליים עקב לחץ פוליטי כזה או אחר.

פתאום נקום בבוקר ונראה שאפשר לנהל מדינה בלי דרמות ובלי סחטנות פוליטית ואינטרסים אישיים. אחרי שנה כבר נתחיל להתרגל ונבין שניהול מדינה זה כמו ניהול של כל פרויקט חברתי וכלכלי, ולא צריך לבנות הילה מיותרת ומוגזמת וקצת מפחידה סביב העומדים בראש המערכת.

הצעה מעניינת

ערן זהבי, המותג הכי חזק של הכדורגל הישראלי, עזב את סין לטובת קריירה באירופה. הוא קיבל הצעה מפנרבחצ'ה הטורקית, ובתור מי שאוהב את הכדורגל בטורקיה, אני מציע לזהבי לקחת את ההצעה בשתי ידיים, והוא יעשה נכון אם יחתום שם.

טורקיה התקדמה מאוד בשנים האחרונות, הביאה שחקנים מספרד, גרמניה וברזיל וכסף גדול הושקע בקבוצות ובנבחרת. פנרבחצ'ה מתאימה לזהבי כמו כפפה ליד, וביום שהקהל יחזור למגרשים אחרי הקורונה, זהבי יגלה שהתהילה בטורקיה יותר גדולה ואקסטזית אפילו מהכסף הסיני, ושבטורקיה יש את אחת הליגות החמות והמדהימות בעולם.

שייע גלזר, חלוץ מכבי תל אביב בעבר, חלוץ גדול ואדם צנוע ובעל הגיון, קיבל ב-1960 הצעה מפנרבחצ'ה, כולל כסף ודירה והעדיף מניה בטוחה בקואופרטיב אגד. היום, בעולם אחר שהשתנה מאוד, ערן זהבי יכול, אחרי חיים רביבו, להיות הכוכב הנוצץ של איסטנבול, וכדאי שגם זהבי יזכור שעם כל ההצלחה בסין, סין זה לא אירופה וזהבי הוא לא רונאלדו, והצעה מפנרבחצ'ה הטורקית יכולה להיות יותר טובה בשבילו, אפילו מהצעות מספרד ואיטליה.

אהבתם את הטור של צ'רקס? טורים נוספים כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות