fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחפשים מסעדה דרוזית בצפון, אוכל במסעדת מזאג' הוא אומנות

מסעדת "מזאג" בכפר ראמה היא מסעדה דרוזית מצוינת בצפון המציעה את המיטב של המטבח הדרוזי המסורתי בבישול ביתי. וכשמה כן היא – עושה מצב רוח טוב לגוף ולנפש. שווה ביקור
מסעדת מזאג' | מסעדה דרוזית בצפון. צילום: פרטי
מסעדת מזאג' | מסעדה דרוזית בצפון. צילום: פרטי

אם בא לכם לטעום אוכל טעים בצפון, משהו ייחודי בנוף הצפוני, אתם מוזמנים להיכנס למסעדת "מזאג'".

מסעדה דרוזית בצפון באווירה הפסטורלית של כפר ראמה. את המקום פתח פאדי קיזל לפני כשנתיים ומאז צבר המקום מוניטין בזכות הקולינריה הדרוזית האותנטית שהוא מציע.

את החיבה לאוכל מביא פאדי מהבית. חשוב לו לנהל מסעדה שתביא אוכל טעים בצפון ברמות הגבוהות ביותר "תמיד אהבתי את המטבח ואני נהנה לבשל. עבדתי הרבה שנים כשכיר בבנק. יש לי תואר ראשון, תואר שני במנהל עסקים, והגעתי לשלב שבו רציתי לעשות שינוי. כך בחרתי להפוך את התחביב למקצוע ולפתוח מקום משלי. המקום עבר מספר גלגולים. הרעיון המקורי היה משהו אחר, אבל עקב דרישת האורחים התחלתי להכניס את המטבח המסורתי. בסך הכל רציתי לעשות לאנשים שמח בנשמה".

מסעדת מזאג' | צילום: פרטי
מסעדת מזאג' | צילום: פרטי

ההסטוריה של המסעדה

בתור התחלה ייצר פאדי לחמים, תבשילים ומאכלים שונים, נקודת המפנה התרחשה כאשר אסף גרניט צילם אצלו את התוכנית "מהפכה במטבח", המשודרת בערוץ 13."גרניט ייעץ לי לעשות את מה שאני יודע ולעשות את זה הכי טוב. מפה הכיוון הפך ברור. התפריט הפך למבוסס על המטבח המסורתי והיום אנחנו על הגל הנכון עם מטבח עשיר ומגוון בסלטים ייחודיים ובשרים איכותיים, כאשר חלק מהמנות מבושלות במשפחה על מנת לשמור על הטעם הייחודי לנו.לצדי עובדת אשתי, ג'נאן, ובנוסף, יש לנו את השפית הכי טובה שמוציאה מנות מקוריות. הכל אצלנו טרי יום יום ועם חומרי גלם משובחים".

סלמון על מצע פירה | צילום: מסעדת מזאג'
סלמון על מצע פירה | צילום: מסעדת מזאג'

 

פאדי לומד טבחות בבית הספר "רימונים" בטבריה, על מנת להתמקצע ברזי הקולינריה וכדי שיוכל להמשיך ולשדרג את התפריט במסעדה.הוא גאה במנות הדגל שהוא מוציא מהמטבח שלו ביניהן, שוק טלה, עלי גפן, מג'דרה מתובלת לעילא וממולאים ביתיים. הטבעונים והצמחוניים ימצאו גם הם מנות לשביעות רצונם. ובקינוחים יש כמובן על מה לדבר: כנאפה ביתית או קטאיף שזה בצק פריך במילוי אגוזים וגבינה ביתית.

פילה דג ברוטב מיוחד | מסעדת מזאג' | מסעדה דרוזית בצפון. צילום: פרטי צילום: מסעדת מזאג'
פילה דג ברוטב מיוחד | מסעדת מזאג' | מסעדה דרוזית בצפון. צילום: פרטי צילום: מסעדת מזאג'

 

"אני מתייחס לאוכל כמו אמנות. גם האמן מחדש, משנה, יוצר דברים חדשים, ככה גם אצלנו מוסיפים מנות חדשות, יש תפריט אבל הוא משתנה, אין שבוע שאנחנו לא מוסיפים מנה חדשה, סלט חדש, משנים טעמים, והכל כדי שהחוויה של האורח תהיה מושלמת".

כל לקוח במזאג' הוא אורח. "אני אוהב את האורחים שלי, השירות אצלי הוא מעל הכל, אני מקפיד על איכות התבשילים ובאמת רוצה שייצאו ממני בהרגשה טובה".

לכן גם קרא פאדי למקום שלו מזאג' – שזה מצב רוח בערבית כי הוא פשוט רוצה שתצאו מחויכים.

מסעדת מזאג', מסעדה דרוזית בצפון מיקום: כפר ראמה, כביש ראשי ראמה-בית ג'ן (כיכר ביה"ס חקלאי)

שעות פתיחה: ימים ראשון-שני שעות 17:00-23:00 ,ימים ג'-שבת שעות 13:00-23:00. מומלץ להזמין מקום מראש.

טל: 04-9919103

פייסבוק: https://bit.ly/2HuFnrN

מסעדת מזאג' | צילום: פרטי
מסעדת מזאג' | צילום: פרטי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות