fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסכות, חיסונים שירים וריקודים: חוגגים פורים בקניון שער הצפון

ביום שישי הקרוב, קניון שער הצפון מאחד את החזרה לשגרה עם חג הפורים הקרב במטרה להעלות חיוך על פני המבקרים, גם מבעד למסכות, בחגיגת פורים יוצאת דופן.
קניון שער הצפון בחגיגת פורים | צילום: קניון שער הצפון
קניון שער הצפון בחגיגת פורים | צילום: קניון שער הצפון

ביום שישי 26.2 (חג פורים) פעילות מסתובבת ודינאמית תכניס את המבקרים לאווירת החג, תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול, עם דמויות מצחיקות שיחלקו דו"חות היתוליים לקונים, רקדניות בתסרוקות מוארות וגרנדיוזיות, צלם מגנטים שיתעד את הרגע והפתעות נוספות.

החג הצבעוני והשמח בשנה לא יכול היה להגיע בתזמון מוצלח יותר, יחד עם החזרה לשגרה. קניון שער הצפון פותח את שעריו למבקרים באווירה צבעונית ושמחה.

כבר מתחילת השבוע, קושט הקניון תחת הקונספט נשף מסיכות: שטיחים צבעוניים נפרסו ברחבי הקניון והגשרים קושטו בווילונות מנצנצים, זאת בנוסף לשלל עמדות צילום: במסכות צבעוניות, בדמויות גיבורי על ועוד.

רקדניות בתסרוקות מוארות וגרנדיוזיות, פרצופים של זמרים מוכרים כמו עומר אדם ועדן בן זקן שהתנפחו לממדי ענק, ויתהלכו כבלונים ברחבי הקניון וכמובן צלם מגנטים שיתעד את הרגע ויאפשר למבקרים לצאת עם זיכרון מהחוויה.

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות