fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלאכים מנוף הגליל

בל קולט, לואיז קוגן, דיאנה רוזמני ואלכסנדר גולונט חגגו את חג הפורים יחד עם ילדי "בית שבתאי לוי"
צילום: אלכסנדר גולונט
צילום: אלכסנדר גולונט

מדי שנה, בל קולט מנוף הגליל מקדישה מזמנה ומשקיעה בפרויקט מדהים בחג הפורים. היא אוספת תרומות ומתנדבים ונוסעת איתם למחלקות ילדים אונקולוגיות ובתי יתומים. השמחה שהם מקרינים, גורמת לניצוצות בעיניים של הילדים ופתאום הם שוכחים מהכל ומחייכים מאוזן לאוזן.

השנה, יצאה בל עם לואיז קוגן, דיאנה רוזמני ואלכסנדר גולונט ל"בית שבתאי לוי" בחיפה ויחד הם ערכו לילדים קרנבל פורים ססגוני ושמח, כיאה לרוח החג.

"יצא לי לקחת חלק בפרויקט בכמה מהשנים האחרונות וזה מדהים. בתור ילד הייתי ממש אוהב את חג הפורים, אני זוכר איך כל פעם הייתי קם מוקדם מוקדם. בבוקר ומתארגן לביה"ס. כל פעם חיכו כל הילדים בחצר הקדמית כדי לראות למה כל אחד התחפש, אהבתי נורא את האווירה המיוחדת של החג", שיתף לואיז קוגן והוסיף, "קשה לי עם זה שילדים מפספסים את השמחה הענקית שהחג מביא איתו, אז החלטתי שאני אביא את השמחה אליהם ומאז אני יוצא יחד עם בל המדהימה בבוקר, כשכל הילדים הולכים לבתי הספר מחופשים, אנחנו הולכים לבתי יתומים ובתי חולים ונהנים איתם בחג. זה הדבר הכי מספק שאפשר לעשות".

"בית שבתאי לוי" הינו מרכז החירום היחידי בארץ לילדים בגיל הרך. הילדים, המגיעים בגילאי 3-7, חוו הזנחה או אלימות כבר בתחילת חייהם ועקב כך נפגעו בגופם ובנפשם ולכן הם זקוקים לטיפול.

 

לרכילויות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות