fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוקים ביחד – האפליקציה לימי קורונה תדווח לכם על צפיפות בסופרמרקטים ובפארמים

אפליקציה חדשה בשם רחוקים ביחד בחנות האפליקציות. משהו שיעניין אתכם עכשו מאד. משהו שאפשר להגיד עליו : "איך לא חשבו על זה קודם".
אפליקציה לימי קורונה ולא רק

אפליקציה חדשה בשם רחוקים ביחד בחנות האפליקציות. משהו שיעניין אתכם עכשו מאד משהו שאפשר להגיד עליו : "איך לא חשבו על זה קודם".

הקורונה מזמנת לנו בעיות בהתנהלות היומית, כאלה שלא חשבנו עליהם קודם. קחו למשל את התורים הארוכים לסופרמרקטים. אף אחד מאתנו לא רוצה לעמוד שעות עם מסכה בתור שאין לו סוף ובצפיפות.

כשהסופרים והפארמים הפכו למוקדי ההדבקה הגדולים ביותר וקשה לעצור קונים בכניסה ולשמור על המרחק הנדרש, שלושה יזמים ישראלים שזיהו את הבעיה פיתחו אפליקציה חדשה בשם "רחוקים ביחד" שתעדכן אתכם על רמת העומס בסופר ובפארם בכל שעה של היום.

רחוקים ביחד – דניאל ישראלי עומר חן ושחר להב

אחד מהם הוא דניאל ישראלי, 23 משוחרר כשנה מצה"ל שם שירת במשרד הבטחון. הוא למד לפני הצבא הנדסאי אדריכלות ומאז השחרור נכנס לעולם היזמות הטכנולוגית בו תמיד שאף לעסוק.

בניגוד לדניאל שהוא איש השיווק, שני השותפים הנוספים הם חיילים ביחידה טכנולוגית בצהל ויזמים בפרוייקטים משותפים.

עומר חן, 22 מתכנת ומעצב גרפי שהקים מספר מיזמים חברתיים ועבד בשיתוף עם חברות וסטארטאפים בפיתוח וניהול של מוצרים.

ושחר להב, 22 מתכנת שהקים והוביל סטארטאפ בתחום ה I.O.T

דניאל: "עבדנו על פרויקט אחר וברגע שעמדנו להוציא אותו לפיילוט החלה הקורונה להתפשט ברחבי הארץ. מצד אחד נחסמו האפשרויות לעבוד עם עסקים קטנים כמו מסעדות ובתי קפה שהפרויקט היה קשור להם. מצד שני העלנו רעיונות איך אנחנו יכולים לתרום למדינה במלחמה נגד התפשטות הקורונה. עומר חן יצא עם רעיון של אפליקציה שתעדכן את המשתמשים במצב העומסים בסופרמרקטים והפארמים שהפכו להיות מקומות חיוניים בימי הסגר ובכך להיות מוקדי ההדבקה העיקריים. רצינו להיות בחזית הכי חשובה". הסביר דניאל.

האפליקציה רחוקים ביחד, תיידע את המשתמשים לפני שהם יוצאים לקניות מה מצב העומס ובכך יוכלו להחליט לאיפה לצאת לקניות ומתי.

דניאל: "האפליקציה מבוססת על עדכוני משתמשים מהשטח בהם לקוחות, עובדי רשתות המזון והפארמים ועל הזנת נתונים אחרים כמו אלגוריתם חיזוי המתבסס על נתוני עבר ומידע מהאינטרנט. הפרוייקט הוא ללא מטרות רווח והשיווק הוא בחינם״.

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציה AppStore  ו- Googleplay :  לחץ להורדה

או בקבוצת הפייסבוק ״רחוקים ביחד״: לחץ להורדה

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות