fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שומרים על איכות מי השתייה בכרמיאל

מנכ"לית תאגיד עין כרמים: "אנו פועלים על מנת לשמור על רצף השירות ואספקת מים איכותית וסדירה. מקפידים על איכות מי השתייה ברמה הטובה ביותר בהתאם להנחיות משרד הבריאות"
תאגיד עין כרמיםמקפיד על איכות מי השתייה צילום אלכס הוב

בת שבע אבוחצירה: "רוב התושבים ספונים בביתם, לכן גובר הלחץ על מערכות המים והביוב"

בימים אלו של התפשטות מגיפת הקורונה, עולות ביתר שאת, סוגיות עליהן לא ניתנה הדעת בחיי היום יום, ביניהן גם איכות מי השתייה.

אחת מהן קשורה בהגברת השימוש במים לכל צרכי היום יום באחוזים גבוהים מאוד.

מנכ"לית תאגיד עין כרמים, בת שבע אבוחצירה: "התאגיד פועל כל הזמן על מנת להמשיך ולשמור על רצף השירות ואספקת מים סדירה באיכות הטובה ביותר בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

האם עלול להיווצר מחסור במידה והבידוד של יימשך זמן רב?

"אין חשש ממחסור במים במערכת ההולכה, כך שאין צורך להצטייד בבקבוקי מים מינרלים. למען הסר ספק, המים המסופקים לעיר בימים אלה הם מי קידוחים הראויים לשתייה באיכות גבוהה על פי תקנות בריאות העם. אנו ממליצים לתושבים לשתות כמה שיותר מים למען הבריאות".

מגבונים לחים – נזק לסביבה

"בימים אלה כשרוב בני הבית נמצאים יחד מסביב לשעון, יש לחדד יותר ויותר את המשמעות של השימוש במגבונים והנזק בהשלכתם למערכת הביוב. רצוי מאוד להסביר היטב לילדים הקטנים ולבני הנוער כי המגבונים הלחים אינם נשטפים כראוי, הם לא מתפוררים מה שיוצר נזק עצום לסביבה ועלול עם הזמן גם לגרום לנזקים במערכת הביוב, כולל סתימות מיותרות שניתן למנוע בשימוש נכון".

ראש העירייה משה קונינסקי ויו"ר דירקטוריון תאגיד המים: "צוות התאגיד מוכן ועובד מסביב לשעון בטיפול השוטף וכן מבצע תיקונים במידה ויש בבפיצוצי מים וסילוק מפגעי ביוב, כל זאת במינימום זמן והפרעה לתושבים".

תאגיד עין כרמים לשירותכם במוקד הטלפוני – 1800352020

שומרת על איכות מי השתייה. בת שבע אבוחצירה צילום אור דודק

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות