fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכרה זהב

רופאות העיניים הבכירות בישראל, מטבעות של זהב, אסתטיקה משובחת וגם קורס, מופעים ומבצעים שממש כדאי לכם לקרוא עליהם
ג'וליה קיטשן (צילום עצמי)
ג'וליה קיטשן (צילום עצמי)

*  76 מטבעות זהב, 22 קרט, בשווי עשרות אלפי שקלים הוגרלו בין הקונים במרכז המזון ירכא ונצרת עילית במבצע הגרלות מיוחד – "משפחתך זהב", שבמסגרתו הוגרלו מדי יום מטבעות זהב בין הקונים במעל 499 שקלים באחד מסניפי מרכז המזון.

הזוכים בהגרלה, קיבלו לירה זהב (מטבע זהב) של 22 קרט כפול מספר הנפשות במשפחה. עם סיום מבצע "משפחתך זהב",  יוצא מבצע טופ 10, שיציע כל שבוע נבחרת של 10 מוצרים מנצחים במחירים נמוכים ביותר באופן משמעותי.

* אסותא אופטיק חיפה – הסרת משקפיים בלייזר, צירפה לאחרונה שתיים מבכירות רופאות העיניים בישראל: ד"ר ריטה לביא שטורך, מומחית לרפואת עיניים, מחלות קרנית וניתוחי לייזר להסרת משקפיים, בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנים בתחום הניתוחים והמחקר וכן, אחראית לפיתוח של טיפות לשיכוך כאבים, זירוז הריפוי ומניעת עכירות בקרנית, ואת ד"ר רנין שחאדה-משעור, מומחית לרפואת עיניים, מחלות קרנית וניתוחי לייזר, אחראית על תחום השתלות הקרנית בביה"ח בני ציון ומרצה בפקולטה לרפואה בטכניון.

הצטרפה לאסותא אופטיק חיפה. וד"ר אנין שחאדה-משעור (צילומים: עצמיים)
הצטרפה לאסותא אופטיק חיפה. וד"ר אנין שחאדה-משעור (צילומים: עצמיים)

*  קניון עופר הקריון בקריות ממשיך בפעילות "הבמה המרכזית", במסגרתו יתקיים מופע של כפר הילדים והנוער "אהבה", ביום שני הקרוב, 29 בחודש, בשעה 18:00 ברחבת הבמה המרכזית בקניון.

* מ.ט.י גליל מערבי קריות יפתח ביום שלישי הקרוב, 30 לחודש, מחזור נוסף של הקורס הייחודי – הקמה וניהול עסק, לדברי מנכ"ל מ.ט.י הנרי ביטון המקנה ידע וכלים אפקטיביים ויישומיים לניהול נכון ורווחי של העסק בתחום הפיננסים, השיווק, המכירות וכמו כן בפיתוח מיומנויות ניהול. הקורס יתקיים בסניף עכו של מ.ט.י גליל מערבי קריות ויכלול 10 מפגשים. לפרטים והרשמה: 9814027- 04, שלוחה 4.

מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון צילום: פיני קבסה
מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון צילום: פיני קבסה

*  מועדון הרימון של רשת מלונות רימונים חוגג סופ"ש משפחות חווייתי, במלון רימונים חוף התמרים עכו בימים ה' עד שבת, 20-22 באוגוסט. סוף השבוע יכלול מגוון פעילויות  בהן הופעות, מסיבות, ארוחות משודרגות, הפתעות, קבלת פנים חגיגית במתחם הבריכה בליווי בר אקטיבי, ארוחת ברביקיו בערב ועוד.

הילדים יהנו ממופע של כוכבת הילדים "ענבל לי בא לי" וההורים יבלו במופע הסטנד אפ של נדב אבוקסיס. לאחר המופע תתקיים מסיבת קיץ עם שרי ורותי נבון. לחברי המועדון מוצע לצאת לסיור רגלי מודרך בעכו העתיקה. המחיר לזוג – 1580 שקלים ללילה על בסיס חצי פנסיון, ההרשמה היא לשני לילות.

*  זהבית לוי ממכון היופי "זהבית עיצובים" זכתה לביקור בהפתעה של חבר יקר ואיש חשוב מאוד בארוחת צהריים עסקית צהובה במיוחד. יש למה לצפות.

ביקור חשוב מאוד. זהבית לוי ויהודה לוי (צילום: עצמי)
ביקור חשוב מאוד. זהבית לוי ויהודה לוי (צילום: עצמי)

* מופע "מדינת המקצבים" מערוץ הופ מגיע לשער הצפון. גיבורי הסדרה הם בוגי, פדרו המקסיקני, ג'וני הקאובוי האמריקני וסלטה אריגטו היפנית. בכל פרק בוגי מזמינה את הילדים להגיד איתה את מילות הקסם ולהגיע למדינת המקצבים, שם היא וחבריה מלמדים את הילדים לנגן על מקל של מטאטא, סיר ומכסה, על הגוף ועוד. המופע יתקיים  ביום שלישי הקרוב, 30 בחודש, בשעה 17:30. הכניסה חופשית.

*מחר, שני, ייפתח בסניף מ.ט.י קריות לב המפרץ בקניון "סינמול", קורס שיווק באינטרנט וברשתות החברתיות, שלדברי מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון, "השיווק בעידן הדיגיטלי ממשיך לתפוס תאוצה ומוכיח את עצמו כדרך המהירה והיעילה שפונה לקהל יעד חדש תוך שימור הלקוחות הקיימים". בין נושאי הלימוד העיקריים בקורס : כתיבה שיווקית ברשתות החברתיות באינטרנט, בניית דף נחיתה, יצירת נוכחות באינטרנט על ידי אתר ועוד. לפרטים והרשמה ניתן לפנות לטלפון: 8703838- 04.

* פרלמנט בוקר אצל julia kitchen art, הקפה החדש הייחודי של הפינה הכי חמה בקרית מוצקין. אוכל עם טאצ'׳ אישי והמון אהבה למטבח. במקום תפריט יחודיי, מתכונים אישיים, כל הסגנונות במקום אחד. ג'וליה ושחר מעניקים יחס מיוחד ואישי לכל לקוח. אז אם בא לכם להתפנק על איכות ללא פשרות ומלא אהבה תגיעו לשם.

ג'וליה קיטשן (צילום עצמי)
ג'וליה קיטשן (צילום עצמי)

* מטפלים בכאב מקרין, "סיאטיקה", בכללית רפואה משלימה בצפון. חקלאי בן 66 מאזור הצפון שסבל מכאבים לאורך גפיו התחתונות  כתוצאה מלחץ על שורשי העצבים המצויים באזור הגב התחתון והאגן, פנה לטיפול שיאצו במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה ולאחר סדרת טיפולי שיאצו על ידי המטפלת הבכירה, אילנית סאסי דיווח על שיפור ניכר במצבו.

* בטן שטוחה באמצעות מרפאות כללית אסתטיקה בצפון ובשרון. ניתוח מתיחת בטן אינו מהווה תחליף לירידה במשקל או לתוכנית אימונים, והוא מבוצע בדרך כלל משיקולים אסתטיים – לאחר הריונות, לאחר ירידה משמעותית במשקל וגם לעיצוב את הבטן, אך לעיתים גם משיקולים רפואיים.  מתיחת בטן היא ניתוח שבמהלכו מוסרים עודפי עור ושומן. במרבית המקרים, מבוצע במהלך הניתוח גם שיקום של שרירי הבטן המוחלשים, ובכך מתקבל פרופיל של בטן שטוחה ומוצקה יותר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות