fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן פורת

30 שנה שרמי פורת, מנהל אורט קרית באיליק, עוסק בחינוך ולא מפסיק לאהוב את המקצוע. לפני שבועיים זכה בפעם השנייה בפרס החינוך הארצי של רשת אורט, הזדמנות לשמוע ממנו את האני מאמין, התלמידים שעליהם נאלץ לוותר, ודמותה של התלמידה שנהרגה שלא מרפה ממנו
מנכ"ל רשת אורט רמי פורת (צילום: אושרת שטיינברג- קרן)
מנכ"ל רשת אורט רמי פורת (צילום: אושרת שטיינברג- קרן)

רמי פורת הוא חלק בלתי נפרד ממערכת החינוך כבר שלושה עשורים, מהם יותר מ-20 כמנהל קרית החינוך אורט קרית ביאליק. למרות השנים הרבות והאינטנסיביות, פורת מעיד על עצמו כמי שהתשוקה למקצוע והאהבה לחינוך ילדים עדיין בוערים בו ולמרות כל הקשיים שבדרך, הם לעולם לא יתפוגגו:

"אני אוהב את העבודה שלי ולא יכול לוותר על המגע הישיר עם התלמידים". אולי בגלל האהבה הזו למקצוע ולתלמידים, שבר פורת מעין שיא כאשר זכה לפני כשבועיים בפעם השנייה בפרס החינוך הארצי של רשת אורט כמנהל קרית החינוך אורט.

למרות שקיבל לא מעט הצעות לתפקידים שונים ובכירים, חלקם לא מתחום החינוך, פורת מתכוון להמשיך בתפקידו באורט ביאליק עוד שנים, ואומר שאינו מרגיש שיוכל אי פעם לעבוד וליהנות באמת במקצוע אחר. "העשייה החינוכית היא חלק ממני", הוא אומר וממהר לפרגן למנכ"ל עיריית קרית ביאליק ומנהלי המחלקות השונות על השותפות.

או סקנדל או פסטיבל
פורת, בן 55, נשוי ואב לשלושה, תושב קרית חיים, נולד וגדל בקרית מוצקין. כשלמד בתיכון שימש מדריך בתנועות נוער במתנ"ס העירוני, וכבר אז ידע מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול.

"את כל תחלואות החברה הישראלית מפילים על מערכת החינוך ומוסדותיה. אבל חשוב לזכור שהתלמיד שוהה לכל היותר בין שש לשמונה שעות ליום בבית הספר, ולכן חשוב וצריך להסתכל על כל המכלול בחייו: הבית, הקהילה והחברה" אומר בראיון לעיתון "הד הקריות"

"אני לא יודע לקחת חופש, רק בחופשת חנוכה האחרון לקחתי החלטה אמיצה ויצאתי לנופש במשך כמה ימים עם אשתי וחברים. נהניתי בצורה בלתי רגילה, פשוט נפשתי, נתתי לעצמי פסק זמן. עם כל התענוג שבדבר קשה לי לדמיין מתי תהיה הפעם הבאה"

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בעיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות