fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוכים העולים למקום הראשון

ניצחון שישי ברציפות של עירוני קרית אתא העלה אותה ביום שלישי למקום הראשון בליגה הלאומית בכדורסל. חניכיו של שרון אברהמי גברו הפועל ר"ג/גבעתיים. המשחק הקרוב יתקיים ביום שני בכפר סבא
צילום: דורון גולן

שישה נצחונות רצופים, אם תרצו שמונה נצחונות בתשעה המשחקים האחרונים עם המאמן החדש/ישן שרון אברהמי, אומרים הרבה. עירוני עזריאלי קרית אתא אתא גברה ביום שלישי בביתה על הפועל רמת גן/גבעתיים 82:90 ועלתה לראשונה העונה לראש טבלת הליגה הלאומית בכדורסל.

אתא הרגילה אותנו בחודש האחרון לחכות למחצית השנייה, כי בכל המשחקים האחרונים היא פתחה לא טוב, בלשון המעטה, השתפרה ברבע השני ונתנה הצגה במחצית השנייה. גם המשחק מול רמת גן נפתח לא טוב, בסיומו של הרבע הובילו האורחים 23:19. הפעם לא חיכו שחקני אתא למחצית השנייה כדי לחולל מהפך, כבר ברבע השני השתלטה הקבוצה על המשחק. זה התחיל בהגנה אגרסיבית מצוינת, שתקעה את האורחים על 18 נקודות ברבע, בעוד אתא קלעה 28 נקודות. משמע, בתום המחצית הראשונה עירוני אתא הובילה 41:47.

צילום: דורון גולן
28 נק', 9 רב'. מאליק קוק (צילום: דורון גולן)

ההמשך היה מפתיע. כולם חיכו לבריחה של אתא, אבל כל פעם שהמקומיים ברחו לפער דו ספרתי, האורחים הגיבו מיד, צמצמו ולא נתנו לאתא לברוח עד הסיום. הרבע השלישי הסתיים ביתרון של רמת גן 25:21, ובסיומו של הרבע הפער צומק לשלוש נקודות בלבד 66:69 לאתא. ברבע האחרון אתא הגדילה את יתרונה וניצחה 82:90.

את הפתעת המשחק סיפק הזר החדש ג'רון פרסלי, שהצטיין, ונאלץ לפרוש מוקדם בגלל פציעה. הוא זכה לשבחים מצד אנשי אתא. גילוי נאות, כתבתי כאן בשבוע שעבר שמדובר בשחקן חלש מאוד, אבל הוא הוכיח את ההיפך. פרסלי בטח לא קורא את הכתבות כאן, אבל זה המקום להביע התנצלות על הפסיקה הנמהרת משבוע שעבר. להזכירכם, פרסלי הוחתם לזמן קצוב, עד החלמתו של רודני אלכסנדר, שמחלים מניתוח ארתרוסקופיה. אם פרסלי ימשיך כך, מי יודע, אולי תהיה דילמה בעניין בקרית אתא. הזר השני מאליק קוק היה מצוין, עם תפוקה נהדרת של דאבל דאבל ~ 28 נקודות ו~10 ריבאונדים.

קלעו לאתא: קוק 28, פרסלי 15, ירין איינהורן 12, יונתן לוי 11 (9 רב'), דניאל דנינו 9, גיא דותן 8, שגיב דוד 4 וגל חלמיש 3.

atasal 02
"בסוף הפלייאוף קובע". שרון אברהמי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אברהמי סיכם את המשחק: "היה משחק קשה, מול קבוצה טובה, עם סגל טוב מאוד. בעיקר הוכחנו הרבה אופי והאינטסביות שלנו בהגנה גרמה בסופו של דבר שנברח, למרות שהיה מאוד צמוד. פרסלי היה מצוין, הוא קלע 15 נקודות ב-11 דקות, לצערנו הוא נפצע במפסעה. מאד מרוצים ומקווים שיהיה כשיר למשחק הבא נגד הפועל כפר סבא, שהוקדם ליום שני. אנחנו שמחים על המקום הראשון בטבלה, פעם ראשונה העונה, אבל לא יותר מדי. יש עוד 7 משחקים ואנחנו יודעים שבסוף הפלייאוף קובע ואנחנו מאוד שמחים וגאים על הדרך". אכן, בסוף הפלייאוף קובע, מי כמו שרון אברהמי יודע.

כאמור המשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא הוקדם מיום שלישי ליום שני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות