fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: אב איים על מורה, הסתדרות המורים השביתה את הלימודים

אב שהגיע לבית הספרתקף מילולית את אחד המורים ואך איים עליו. יו"ר התסדרות המורים במרחב חיפה חני לידור השביתה תא הלימודים למשך שעה.
בית ספר. (צילום אילוסטרציה)
בית ספר.(צילום אילוסטרציה)
חני לידור
חני לידור (צילום: יח"צ)

חודש בלבד לאחר פתיחת שנת הלימודים, השביתה השבוע הסתדרות המורים את הלימודים בבית ספר בקריות למשך שעה אחת במחאה על אירוע בו נכנס אב לשטח בית הספר, לחדר המורים ותקף מילולית תוך כדי איומים את אחד המורים. בעקבות המקרה יו"ר סניף חיפה והמרחב בהסתדרות המורים, חני לידור השביתה את הלימודים בבית הספר למשך שעה. לאחר מכן הקדישו מורי בית הספר  את השעה הראשונה לפעילות חינוכית בנושא כבוד האדם והמורה, דרך ארץ ומניעת אלימות.

מבירור עולה כי לא הוגשה תלונה במשטרה, הנושא הוסדר והאב התנצל.

לידור: "מקרים בהם מגיעים הורים לשטח בית הספר ותוקפים מילולית את עובדי ההוראה, מהווים פגיעה במעמדם ובסמכותם של עובדי ההוראה וביכולתם למלא את תפקידם כאנשי חינוך. האלימות ברחובות ובחצרות בתי הספר היא נושא שיש לטפל בו בחומרה ולעקרו מן השורש. אנו נמשיך במדיניות השבתת הלימודים בעקבות כל מקרה של תקיפת מורים על ידי הורים. בכוונתנו לציין כל אירוע אלימות חמור ולהבהיר כי סדר היום לא ישוב לשגרתו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות