fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מינוי נמרץ בבית החולים כרמל

ד"ר זאב גולדיק, ששימש יו"ר איגוד המרדימים בישראל ויו"ר איגוד המרדימים האירופי, נבחר למנהל מערך ההרדמה של טיפול נמרץ ורפואת הכאב
בידיים הכי טובות. ד"ר גולדיק (צילום: אלי דדון)

ד"ר זאב גולדיק, ששימש עד לאחרונה מנהל יחידת ההתאוששות בכרמל, נכנס החודש לתפקידו החדש כמנהל מערך ההרדמה של בית החולים. במסגרת תפקידו יהיה אחראי ד"ר גולדיק על מערך רפואי מהגדולים ביותר בבית החולים עם כ-40 רופאים מומחים ועשרות אחיות בכל תחומי ההרדמה, טיפול נמרץ ורפואת הכאב.

"אנו רואים בהרדמה מקצוע המלווה את החולה לאורך כל הדרך", אומר ד"ר גולדיק, "החל מהליך בדיקות טרום הניתוח, הכנת החולה לניתוח עצמו, הרדמת החולה ושמירה עליו לכל אורך הניתוח, תהליך ההתאוששות, חזרת החולה למחלקה ועד שחרורו. ההרדמה היא תחום רחב, הכולל את יחידת טיפול נמרץ, היחידה לטיפול בכאב, רפואת חירום, סדציה והרגעת חולים לפני פעולות פולשניות מחוץ לחדרי ניתוח, אלחוש אפידורלי ליולדות ועוד".

בידיים הכי טובות. ד"ר גולדיק (צילום: אלי דדון)
בידיים הכי טובות. ד"ר גולדיק (צילום: אלי דדון)

ד"ר גולדיק סיים את לימודי הרפואה שלו בבואנוס איירס ועבד כשלוש שנים בבית החולים בלימה, פרו. הוא הגיע לכרמל ב-1982, סיים כאן התמחות בהרדמה ומאז ולאורך 35 השנים האחרונות הוא משרת את בית החולים בקשת רחבה של תפקידים רפואיים וניהוליים בהצלחה רבה. הוא משמש עד היום יו"ר ועד הרופאים של בית החולים. בנוסף, שימש ד"ר גולדיק יו"ר איגוד המרדימים בישראל, ובשנת 2014 נבחר כיו"ר איגוד המרדימים האירופי.

"הקמנו בכרמל מרפאה טרום ניתוחית מעולה, הבודקת ומכינה את החולים לניתוח", מעדכן ד"ר גולדיק, "אני רואה בהרדמה תחום מרחבי הכולל את בית החולים כרמל ומחוז חיפה של הכללית, כשאנו אחראים גם על רופאי ההרדמה והכאב במרפאות ובמרכזים הרפואיים של הכללית במרחב, בלין ובזבולון".

בשנה האחרונה עברו תחת ידי המרדימים של כרמל כ-20 אלף מנותחים.

"לא בכדי נבחר כרמל לבית חולים מצטיין", אומר ד"ר גולדיק, "יש כאן מרכזי מצוינות מובילים, בהם מרכזי ניתוחים אונקולוגיים חדשניים, ניתוחי לב וניתוחים לפרוסקופיים מתקדמים, כשצוות ההרדמה וטיפול נמרץ שלנו נמצא שם כל הזמן. החזון שלי הוא לקדם ולמטב את הטיפול והשירות לחולה המגיע לטיפול נמרץ אצלנו ולהעניק למטופלים שלנו את התחושה והאחריות כי הם נמצאים בידיים הכי טובות", מסכם ד"ר גולדיק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות