fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מבחינתי הקריות זה הבית"

קרן ברק מחיפה מתמודדת בפריימריז לליכוד לקראת הבחירות לכנסת. ברק גדלה בקריות
קרן ברק
קרן ברק (צילום: פה זה טיב)

קרן ברק מחיפה מתמודדת בפריימריז לליכוד לקראת הבחירות לכנסת. ברק גדלה בקריות וזו הפעם השלישית, שהיא מתמודדת. בבחירות בשנת 2006 הגיעה למקום 24, בזמן שהמפלגה קיבלה 12 מנדטים. בשנת 2009 היא נשארה בחוץ, בהפרש של כמה קולות מהמקום האחרון שנכנס.

קרן ברק
קרן ברק (צילום: פה זה טיב)

עד גיל שמונה גדלה ברק בקרית ביאליק, אז עברה לחיפה. את כל ילדותה העבירה בקרית חיים, מאחר וסבתה מתגוררת בה עד היום. "יש לי סבתא בת 91 ואני מאוד קשורה אליה. אני הנכדה הבכורה שלה והיא הדמות שהשפיעה מאוד עלי ועל חיי. אני מאוד מחוברת אליה, אז מבחינתי הקריות, ובטח קרית חיים זה הבית. הבניה הזו הנמוכה של שתי קומות עם גינה לכל שכן, זה היתרון הכי משמעותי. בילדות שלי ביליתי המון אצל סבתי".

כמי שגדלה רוב חייה בחיפה, היא זוכרת דווקא את ההליכה לבית הספר 'קדימה' בקרית ביאליק, ברגל. "הלכתי ברגל מרחוב זבולון שם התגוררנו עד לבית הספר. אני זוכרת את הפארק ליד הבית בו היינו משחקים ואת השטחים הפתוחים. הקריות היו משהו מאוד משמעותי לחיים שלי מההתחלה".

היא מעידה על עצמה כמאוד אהודה בקריות. מה שבטוח הוא שבין הנשים המתמודדות, היא הצפונית היחידה, ולדבריה מדובר ביתרון. "בסופו של דבר, אתה מייצג בכנסת ועוזר הכי הרבה למקומות שאתה מכיר ומרגיש בהם בבית.

כמי שהייתה דירקטורית בנמל חיפה בזמן הקמתה כחברה נפרדת מרשות הנמלים, נושא הנמל קרוב לליבה ובמסגרת עבודתה, היא מייעצת לגופים שונים, ביניהם לפורום ה-15. בעבר ניהלה את כל המאבק נגד איחוד בתי החולים רמב"ם ובני ציון. "היום אני עדיין מעורבת במאבק למען נמל חיפה, שהמוטו שלי הוא ליצור כמה שיותר מקורות תעסוקה חיפה וצפונה, להביא כמה שיותר חברות ומשרדים ממשלתיים נציגויות באזור. בנמל חיפה, אני משתדלת להביא את התקציבים לנמל חיפה, כי הוא הפך למשמעותי מאוד וככל שירחיבו אותו יותר ולא ייקחו ממנו שטחים לפעילות אחרת, כך תגדל פעילותו וייווצרו מקומות עבודה יותר לתושבי האזור".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות