fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: 'מבצע חתול' הסתיים בהצלחה

דרמה של ממש התרחשה ביום ראשון האחרון במשך מספר שעות ברחוב חטיבת גולני במגדל העמק, כאשר חתול נתקע על צמרת עץ בגובה כ- 25 מטר. רק תושייתו של עובד עירייה הביאה להפי אנד
מוחסין מזאריב והחתול (צילום יצחק סולומון)
מוחסין מזאריב והחתול (צילום יצחק סולומון)

דרמה של ממש התרחשה במשך מספר שעות ברחוב חטיבת גולני במגדל העמק, כאשר חתול נתקע על צמרת עץ בגובה כ- 25 מטר. למקום הוזעקו כוחות כיבוי אש שלא הצליחו לחלץ את החתול. בעלת החתול ההיסטרית, שצפתה בדאגה בדרמה מהקרקע, מיהרה להתקשר לעירייה.

השעות היו כבר שעות הצהריים המאוחרות, החתול נראה תשוש ומפוחד, לאחר שבילה כמעט יום שלם על העץ, למקום הוזעק עובד העירייה מוחסין מזאריב, תושב בית זרזיר, שהגיע מביתו. מזאריב, גוזם עצים במקצועו, כבר נתקל במהלך עבודתו לא פעם בסיטואציות דומות.

מוחסין מזאריב והחתול (צילום יצחק סולומון)
מוחסין מזאריב והחתול (צילום יצחק סולומון)

מזאריב החל לטפס באיטיות על העץ במיומנות ובאיטיות, תוף שהקים לעצמו סולם מאולתר, עד שהגיע לצמרת, חילץ ביד אחת את החתול ועשה אתו את דרכו למטה. האשה הנרגשת פרצה בבכי ולא הצליחה להסתיר את התרגשותה, כאשר ראתה את החתול חוזר ללא פגע לאחר דרמה מורטת עצבים. היא הודתה שוב ושוב לעובדי העירייה.

סגן מנהל אגף שפ"ע, יגאל כהן, שפיקד על המבצע מלמטה, פרגן לעובד שלו, מוחסן מזאריב. "למרות שהוא היה בבית ואחרי יום עבודה, הוא נעתר לפניה וסיכן את חייו כשטיפס על עץ כל כך גבוה. אנחנו קשובים לבעיות התושבים, גם אם זה בשעות לא שגרתיות. מוחסין סיכן את חייו, העיקר שהתושבת תהיה מרוצה. ראש העיר, אלי ברדה, הנחיל בנו את ההבנה שהתושב עומד בראש סדר העדיפויות וצריך לעזור לו ככל האפשר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות