fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: העמותה למען הקשיש מוותרת על סניף הדואר שניהלה

תושבים רבים אמרו כי הם חוששים שסגירת סניף הדואר תוביל לסחבת שבעקבותיה יישארו חודשים ארוכים ללא דואר. מנכ"לית העמותה: "יש קשיים ולא נשקיע כספים במשהו שהוא לא היעוד שלנו"
סניף הדואר בסב סנטר (צילום: יצחק סולומון)
סניף הדואר בסב סנטר (צילום: יצחק סולומון)
סניף הדואר בסב סנטר (צילום: יצחק סולומון)
סניף הדואר בסב סנטר (צילום: יצחק סולומון)

הנהלת העמותה למען הקשיש בנצרת עילית, שמפעילה כבר שנים רבות את סניף הדואר בשכונת הר יונה בנצרת עילית, המשרת את אלפי תושבי השכונה כבר שנים רבות, החליטה לוותר על הזיכיון ולהפסיק להפעיל את הסניף. "אנחנו לא מפעילי דואר, זה לא היעוד שלנו, יש קשיים ולא נשקיע כספים במשהו שהוא לא היעוד שלנו", מבהירה מנכ"לית העמותה למען הקשיש, טלי שטרית.

לדברי שטרית, "כדי להפעיל את המקום כמו שצריך אנחנו צריכים להפסיד כסף. אין לי בעיה להשקיע כספים למען הקשישים, אבל לא בשביל דואר, ולרמות זאת אנחנו לא בעד שלא יהיו שירותי דואר בהר יונה. הצענו שיהיה זכיין אחר של הדואר, ינהל את המקום והשרות לתושבים לא ייפגע".

תושבים רבים אמרו כי הם חוששים שסגירת סניף הדואר תוביל לסחבת שבעקבותיה יישארו חודשים ארוכים ללא דואר, כפי שהיה בעבר הלא רחוק, כשהוחלט לסגור את הכספומט היחיד שהיה בשכונה, ועד עצם היום הזה לא הותקן אחד חדש במקומו, למרות הבטחות מפורשות של העירייה". נודע כי בדואר החליטו להעביר את הסניף לזכיין אחר שיזכה במכרז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות