fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: מחלקת הנוער בכדורגל חגגה סיום עונה חלומי

אורח הכבוד, מאמן נבחרת ישראל לשעבר אלישע לוי: "גם מבית שאן הקטנה ניתן להגיע הכי רחוק שאפשר אם רק תאמינו בעצמכם ותמשיכו לעבוד קשה"
חזר לימים היפים של פעם. אלישע לוי צילום עצמי
חזר לימים היפים של פעם. אלישע לוי (צילום עצמי)

לאחר העונה המצוינת שעברה מחלקת הנוער של הפועל בית שאן חגגו במועדון את סיום העונה. אורח הכבוד היה בן בית שאן שלעבר ומאמן נבחרת ישראל עד ללאחרונה, אלישע לוי.

חזר לימים היפים של פעם. אלישע לוי צילום עצמי
חזר לימים היפים של פעם. אלישע לוי (צילום מגנטפיק)

נציגי המחלקה העניקו גביעי הוקרה לראש העיר רפאל בן שטרית ולמכובדים רבים, אשר עזרו ותרמו להצלחת העונה. אורח כבוד במסיבת הסיום היה אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל עד לאחרונה, שהסביר לשחקנים, שגם מבית שאן הקטנה ניתן להגיע הכי רחוק ושאפשר "אם רק יאמינו וימשיכו לעבוד קשה", כדבריו.

כזכור, קבוצת הנוער של המועדון העפילה בסיום העונה החולפת אל הליגה הארצית. גם קבוצת הנערים של המועדון עשתה היסטוריה ועלתה בשבוע שעבר לליגה הלאומית. בעיריית בית שאן בירכו את ההצלחות המרשימות של מחלקת הנוער שעתידות להצמיח את העתודה של קבוצת הבוגרים, "בתקווה שהנוער יהווה את השלד המקומי שיוביל מחדש את ספינת הדגל של הפועל בית שאן אל המקום שהיא ראויה להימצא בו", ציינו בעירייה.

ראש העיר בן שטרית השתתף במסיבת הסיום (צילום דוברות העירייה)
ראש העיר בן שטרית השתתף במסיבת הסיום (צילום דוברות העירייה)

לפני  שנתיים העניק ראש העיר, רפאל בן שטרית, את מפתחות המחלקה ובית הספר לכדורגל לידיו של מיקי בן שבת, הפועל במתחם האצטדיון העירוני. מאז המחלקה מנוהלת באופן מקצועי, כאשר חותם הניהול המקצועי טבוע בכל אחת מקבוצות המחלקה, שבה יותר מ-200 ילדים ונערים. הישגיהן המרשימים של הקבוצות הצעירות מוכיחים, הלכה למעשה, כי בבית שאן קיימת מסורת כדורגל, תשתית ועתודה מבטיחה.

מנהל המחלקה מיקי בן שבת בירך את עיריית בית שאן על התמיכה המתמשכת וציין כי ילדים ונערים רבים המשחקים במועדון רואים במשחק זה אתגר גדול ומפגינים משמעת, התגברות על קשיים, שאיפה וחתירה למצוינות ועוד, אשר יעזרו להם בהמשך חייהם.

בן שבת הודה לכל העוסקים במלאכה ובייחוד לצוות המאמנים המצוין ואמר "זו רק התחלנו לעבוד וכי לבית שאן מצפים ימים יפים רק אם ישכילו להבין כי הכל מתחיל במחלקת הנוער וזה אומר להשקיע ולטפח את המחלקה בכל מה שנדרש על מנת לתת לשחקנים את ההזדמנות להצליח ולהגיע הכי גבוה".

מעיריית בית שאן נמסר: "אנו גאים בהישג המצוין שלכם, שמוכיח כי גדל כאן דור של שחקנים מוכשרים שנותנים יסוד לאמונה כי עוד נכונו להפועל בית שאן ימים יפים כבעבר. אנו מאחלים לצוות המקצועי ולשחקנים חופשה נעימה והצלחה גם בעונה הבאה"

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות